Primal Branding

Create zealots for you brand, your company and your future

Gebonden Engels 2006 1e druk 9780743277976
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

In een van de meest originele boeken ooit, legt Patrick Hanlon uit hoe sterke merken een community om het merk heen konden creëren en onthult hij de zeven componenten die ieder bedrijf en iedere marketeer kunnen helpen in te spelen op de verbeelding van de consument en vervolgens marktaandeel te winnen.

In 'Primal Branding' onderzoekt Hanlon deze zeven componenten, bekend als de 'primal code' en laat hij zien hoe u deze kunt gebruiken en combineren om een community te creëren, waarbinnen een sterke emotionele binding tussen het merk en de consument ontstaat.

Specificaties

ISBN13:9780743277976
Trefwoorden:merken
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:260
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

PrePrimal

Part One: Going Primal
Introduction
1. The Primal Code
2. Primal Belonging

Part Two: Primal Perfect
3. The Primal Product or Service
4. The Primal Destination
5. The Primal Personality.

Part Three: The Final Step
6. Primal Reengineering
7. The Bones

Acknowledgements
Bibliography
Index
About the author

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Primal Branding