Software voor CRM
Audit, selectie, contracten en implementatie
Ingenaaid Nederlands 1999 9789014064444Samenvatting
Steeds meer organisaties maken gebruik van customer management systems (CMS). Het aanschaffen van dergelijke software voor customer relationship management (CRM) is een moeilijk proces door het grote aanbod van systemen en leveranciers. Het selecteren, testen en implementeren van de software evenals het afsluiten van een contract met de leverancier zijn zaken die begeleiding vereisen. 'Software voor CRM' is een goede gids voor iedereen die met succes CMS wil selecteren en implementeren en daarbij valkuilen wil vermijden.
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan