Mojo

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 9789044960273
Direct te downloaden

Samenvatting

Het momentum van succes

Mojo is het moment dat we iets doelbewust, krachtig en positief doen en dat de rest van de wereld als zodanig herkent. Dit boek gaat over dat moment – hoe we het kunnen creëren in ons leven, het kunnen onderhouden en hoe we het terug kunnen krijgen als we het nodig hebben.

Marshall Goldsmith laat zien hoe je mojo krijgt en houdt voor succes in je carrière. Het bezit van zakelijk of persoonlijk mojo betekent controle over drie elementen: identiteit (wie denk jij dat je bent?), prestaties (wat heb jij de afgelopen tijd gedaan?) en reputatie (wie denken andere mensen dat jij bent, wat denken andere mensen dat jij de afgelopen tijd hebt gedaan?). Goldsmith beschrijft de positieve acties van leiders – met hun team of individueel – waardoor ze winnaars worden en blijven.

Organisaties en personen – van Apple tot Harley-Davidson, van Richard Nixon tot Robert Downey Jr. – hebben aangetoond dat het kan. Goldsmith leert je hoe je vanuit je mojo kunt werken. Zijn inzichten zijn niet alleen waardevol voor topmensen en hun bedrijven, maar voor iedereen. Ze zorgen ervoor dat we het beste uit onszelf gaan en blijven halen.

Specificaties

ISBN13:9789044960273
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:212
Uitgever:Lev.
Verschijningsdatum:17-11-2011
Hoofdrubriek:Algemeen management

Expertrecensies (1)

recensie
Mojo
Mariska Fennema | 20 juni 2011
Misschien ken je de ervaring dat je heel doelbewust bezig bent, je je krachtig en positief voelt over dat wat je aan het doen bent en dat alles als vanzelf lijkt te gaan. Dat is wat Marshall Goldsmith verstaat onder 'Mojo'.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Marshall Goldsmith

Marshall Goldsmith is wereldberoemd executive coach en werd in 2011 uitgeroepen tot de #1 leadership thinker van de Thinkers50. Hij helpt topmensen uit het zakenleven om hun soms onbewuste gewoontes te doorbreken en zo nog succesvoller te worden. Eerder schreef hij de bestsellers What got you here won’t get you there en Mojo.

Andere boeken door Marshall Goldsmith

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Mojo