


Paul Arden was vijftien jaar lang creatief directeur bij het bekende reclamebureau Saatchi & Saatchi.
Meer over Paul ArdenKunnen is zilver, willen is goud
De wereldwijde bestseller van Paul Arden
Paperback Nederlands 2007 1e druk 9789027457356Samenvatting
Maak het ondenkbare denkbaar en het onmogelijke mogelijk. 'Kunnen is zilver, willen is goud' is een gids hoe u het meeste uit uzelf kunt halen. Het gaat niet om talent. Het gaat erom of u het wilt. Gevat en vol vaart laat reclametopman Paul Arden zien hoe waardevol ontslag kan zijn en waarom het vaak beter is om een fout te maken dan om alles goed te doen.
Hij geeft originele antwoorden op alledaagse vragen. Veel vragen lijken inkoppers als u ze leest, maar zijn niet alle vragen makkelijker als het antwoord bekend is? Of u nu pas bent afgestudeerd, of ondernemer of een manager bent, dit boek is onmisbaar voor iedereen die succes wil.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
2. Als een probleem onoplosbaar lijkt, komt dat daardat je je aan de regels houdt
3. Geef een draai aan jezelf
4. We gaan even naar de reclame
5. Je hoeft niet creatief te zijn om creatief te zijn
6. Nieuwe klanten
7. Slotoverwegingen
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan