


Jeffrey Gitomer is een van de meest gevraagde en inspirerendste sprekers ter wereld. Hij mag de grootste internationale concerns tot zijn klanten rekenen.
Meer over Jeffrey GitomerHet rode boekje voor verkopers
12½ principes voor megaverkopen
Gebonden Nederlands 2007 1e druk 9789043013413Samenvatting
Mensen houden er niet van als hen iets verkocht wordt, ze houden van kopen. Het is uw taak als meesterverkoper een sfeer te creëren waarin mensen willen kopen.
Hoe u voor ALTIJD kunt verkopen: strategieën en antwoorden van een allround verkoper, de auteur van de bestseller 'The Sales Bible'.
'Het rode boekje voor verkopers' is zo ontworpen dat u het met u mee kunt nemen als een boek van inzicht, een boek van kennis, een boek van wijsheid en een boek van passie dat ook positief op uw bankboekje zal uitwerken.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1.1. Mensen houden er niet van als hun iets verkocht wordt, ze houden van kopen.
1.2. Waarom ze kopen. Een noodzakelijk antwoord voor elke verkoper.
1.3. Verkopen in de Rode Zone.
1.4. Hoe je de principes uit dit boek gebruikt om te slagen!
1.5. Waarom is dit boek ROOD?
1.6. Wat is het verschil tussen falen en slagen bij verkopers?
1.7. Wat is je grootste angst: spreken in het openbaar, afgewezen worden of falen?
2. De 12½ rode principes van grootste verkopen
2.1. Schop jezelf onder je kont
2.2. Wees bereid te winnen, of verlies van iemand die daar wel toe bereid is
2.3. Jezelf op de kaart zetten is verkopen: het gaat er niet om wie jij kent, het gaat erom wie jou kent
2.4. Het gaat om de waarde en om de relaties, niet om de prijzen
2.5. Het gaat om netwerken, niet om werken
2.6. Als je de echte beslisser niet te spreken krijgt, doe je iets fout
2.7. Daag me uit en je kunt me mezelf laten overtuigen
2.8. Als je ze kunt laten lachen, kun je ze ook laten kopen!
2.9. Wees creatief om je te onderscheiden en te domineren
2.10. Reduceer hun risico en je verandert verkopen in kopen
2.11. Als je het over jezelf zegt, is het opscheppen. Als iemand anders het over je zegt, is het een bewijs
2.12. Voelsprieten uit!
2.12½. Geef je baan als algemeen manager van het universum op
3. Meer gedachten over rode verkopen
3.1. De kleine verkoper die het kon
3.2. De twee belangrijkste woorden van verkopen
3.3. 12½ principes van levenslang leren
3.4. Implementeer de regel 'hoe meer, hoe meer'
3.5. Wat is ervoor nodig om nummer één te zijn? En dat te blijven?
3.6. Dit heeft geen einde…
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan