


Gijs van Wulfen is wereldwijd een autoriteit op het gebied van design thinking en innovatie. Thinkers360 benoemt hem als de Nummer 1 Influencer op het gebied van Design Thinking ter wereld in 2024.
In zijn nieuwste baanbrekende boek 'Doorbreek Innovatiebarriëres' geeft Gijs iedereen die durft te innoveren de kracht en tools om management buy-in te vergroten met vijftien bewezen strategiën.
Meer over Gijs van WulfenLuisterboek Nieuwe producten bedenken
De effectieve Voort-methode
Audio-cd Nederlands 2008 1e druk 9789043016377Samenvatting
Organisaties moeten innoveren om te overleven. Dat lijdt geen twijfel meer. Maar hoe ze dat het beste kunnen doen is nog altijd een grote uitdaging. Dit luisterboek biedt een oplossing voor iedereen die verantwoordelijk is voor het ontwikkelen van nieuwe producten of diensten. De oplossing is gebaseerd op de VOORT®-methode, een stappenplan waarmee je in twintig weken aantrekkelijke productideeën kunt ontwikkelen, uitwerken en - last but not least - geaccepteerd kunt krijgen door alle betrokkenen.
Gijs van Wulfen is bedrijfseconoom,marketeer en innovatieversneller. Hij adviseerde bij Ernst & Young en Boer & Croon vele organisaties over marketing- en innovatiestrategieën. In 2002 startte hij zijn eigen bedrijf Big Tree Marketing Innovators.
Uw tijd is schaars, maar u wilt zich wel blijven ontwikkelen en steeds weer bijleren. Dit luisterboek biedt uitkomst! Thuis op de bank, op het strand met uw iPod of gewoon in de cd-speler van uw auto: listen and learn!
Bezoektip: Kom vooral ook naar de masterclass 'De Innovatie-expeditie' met Gijs van Wulfen op wo 3 oktober 2012 in Utrecht. Meer informatie over dit middagseminar vindt u hier.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
track 2 Hoofdstuk 1 Het lastige begin van innovatie
track 3 Hoofdstuk 2 Echt nieuwe producten zijn schaars
track 4 Hoofdstuk 3 Nieuwe producten zijn noodzakelijk
track 5 Hoofdstuk 4 Tien innovatieremmers
track 6 Hoofdstuk 5 Het lastige begin van het innovatieproces
track 7 Hoofdstuk 6 Succesfactoren voor de 'ideationfase'
track 8 Hoofdstuk 7 Technologiegedreven of niet?
track 9 Hoofdstuk 8 Een goed nieuw productidee
track 10 Hoofdstuk 9 Vijf succesfactoren
track 11 Hoofdstuk 10 VOORT® in vijf stappen
track 12 Hoofdstuk 11 Etappe 1: Vertrekken
track 13 Hoofdstuk 12 Etappe 2: Ontdekken
track 14 Hoofdstuk 13 Etappe 3: Ontwikkelen
track 15 Hoofdstuk 14 Etappe 4: Reflecteren
track 16 Hoofdstuk 15 Etappe 5: Terugkeren
track 17 Hoofdstuk 16 Verschillende rollen in het 'ideationteam'
Anderen die dit luisterboek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan