


Elizabeth Kuhnke is Positive Impact Coach en directeur en oprichter van Kuhnke Communication.
Meer over Elizabeth KuhnkeOvertuigen en beïnvloeden voor Dummies
Paperback Nederlands 2011 1e druk 9789043023658Samenvatting
Ontwikkel uw overtuigingskracht en behaal win-winresultaten. Hoe u mensen overhaalt om te doen wat u ze voorstelt
Charme, karakter, aantrekkingskracht, persoonlijkheid of hoe u het ook noemt, is dat speciale iets dat 'nee' omtovert in 'ja', mensen tot een deal doet besluiten of ze ertoe brengt om iets extra's voor u te doen. Het brengt u succes op uw werk, maar kan ook in uw privé-leven essentieel zijn om uw doelen te bereiken. Ontplooi uw overredingskracht ten volle met de hulp van de vooraanstaande executieve coach Elizabeth Kunke.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Dankwoord
Inleiding
Deel 1: Je voorbereiden op overtuigen en beïnvloeden
1. De basisprincipes van overtuigen en beïnvloeden
2. Zoeken naar raakvlakken met je publiek
3. Een emotionele band opbouwen
4. Een onweerstaanbaar voorstel samenstellen
5. Geloofwaardigheid toto stand brengen
6. Je expertise tonen en oefenen
Deel 2: Je overtuigings- en beinvloedingsvaardigheden ontwikkelen
7. Actief luisteren
8. De aandacht van je publiek trekken en vasthouden
9. Je aanpak afstemmen op verschillenden besluitvormingsstijlen
Deel 3: De juiste aanpak kiezen
10. Dingen gedaan krijgen met de hulp van anderen
11. Leiden door het voorbeeld te geven: stilletjes grote veranderingen teweegbrengen
12. Aansluiten bij de motieven, behoeften en wensen van naderen
Deel 4: Je overtuigings- en beinvloedingsvaardigheden in praktijk brengen
13. Lichaamstaal gebruiken
14. Je overtuigende stem perfectioneren
Deel 5: Het deel van de tientallen
15. Tien beproefde manieren om iedereen te beïnvloeden
16. Tien manieren om elektronisch te overtuigen: e-mail en meer
17. Tien manieren om iemand per telefoon te overtuigen
18. Tien essentiële gereedschappen om anderen te overtuigen
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan