VOORDEEL - 61% korting

Digital Relationships

Why communities work for your business - The power of digital networks

Paperback Engels 2009 1e druk 9789078793472
Dit product is niet leverbaar
VOORDEEL - 61% korting

Samenvatting

Dit boek geeft een overzicht van megatrends in marketing, sales en technologie. Ontwikkelingen die gesterkt worden door de introductie van nieuwe media maken een hechtere relatie tussen klant en leverancier mogelijk, zowel in B2B als B2C markten. 'Digital Relationships' is een mustread voor CEO's, CIO's, marketing- en communicatiespecialisten en strategen. Dit boek helpt u de impact van digitale klantrelaties met organisaties te begrijpen.

Specificaties

ISBN13:9789078793472
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:156
Uitgever:Tumult
Druk:1

Lezersrecensies

3.5 van de 5
2 stemmen
0
1
1
0
0

Over Bert Dijkshoorn

Bert Dijkshoorn heeft onder andere gewerkt voor ING Bank, KPN Multimedia, UUNET, MCIWorld-com, NOS, newmonday.com, Sanoma Magazines BV, Kamer van Koophandel en KPN Telecom als een onafhankelijk consultant en interimmanager.

Andere boeken door Bert Dijkshoorn

Inhoudsopgave

Preface
THNX

Part 1 The value chain reversed
1. Introduction
2. The value chain reversed

Part 2 The customer focus
3. Consumer behaviour
4. The changing media landscape
5. The publishing dilemma
6. Relationship building

Part 3 Technology enables digital relationships
7. Technology push
8. Innovation
9. Strategic life-cycle management

Part 4 Media move people
10. Media characteristics
11. Media cascades
12. Content production and intellectual rights
13. Communities
14. Portals

Wrap up

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Digital Relationships