


Riny van As (1948), studeerde af als deskundige in marketingcommunicatie, hypnotherapie en NLP.
Meer over Riny van AsCreativiteit & inspiratie
IMR, Intelligent Mind Resetting in conceptontwikkeling en tekstschrijven
Paperback Nederlands 2011 1e druk 9789081775908Samenvatting
Zoals eerder onderzoek al aantoonde is het niet het grote talent dat sublieme prestaties geeft, maar de werkelijke overtuiging dat u in uw werk, sport, studie en relaties bijzonder kunt worden. Ik dit boek leert u, voor een steeds toenemende creativiteit en inspiratie, hoe u die overtuiging en de vaardigheden die daar voor nodig zijn op een dieper liggend onderbewust niveau met IMR (Intelligent Mind Ressetting) deel kunt laten worden van uw persoonlijkheid.
In deze uitgave wordt een stappenplan aangereikt om voorafgaande aan iedere creatieve prestatie eerst tot de juiste mindset te komen. De grondslag waarmee nieuwe ideeën sneller en professioneler aan het creatieve brein ontspruiten.
De nieuwe formules in dit boek geven daaropvolgend aan hoe u tot de beste concepten en teksten kunt komen. Een boek dat iedere verantwoordelijke in marketingcommunicatie, sales en art direction met een nieuwe visie op een nog hoger niveau van creativiteit en inspiratie gaat brengen.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Inleiding
Deel 1: Mindset, de gebruiksaanwijzing van het creatieve brein
1. Communiceren begint met een goed gevoel
2. IMR stuurt op je doel af
3. IGG; de toegang tot het onderbewuste
4. Betere creativiteit en inspiratie
Deel 2: Marketingcommunicatie en conceptontwikkeling
5. Conceptontwerp vanuit emotie naar ratio
6. IMR en marketingcommunicatie
Praktijkvoorbeelden: conceptvormen in gevarieerde kaders
Deel 3: Essenties in promotioneel tekstschrijven
7. Tekstschrijven is een vak dat je kunt leren
8. Kopregels en openingszinnen
Deel 4: Appendix: Het Meta- en Miltonmodel
9. Het Metamodel
10. Excerpt Metamodel
11. Het Miltonmodel
Literatuur
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan