Masterclassreeks: Marketing 3.0
De nieuwste inzichten en laatste ervaringen!
Seminar met Steven Van Belleghem, Patrick Petersen, Jaap Favier, Herman Toch, Eric van Arendonk
Seminar met Steven Van Belleghem, Patrick Petersen, Jaap Favier, Herman Toch, Eric van Arendonk
Masterclassreeks: Marketing 3.0
De nieuwste inzichten en laatste ervaringen!
Masterclassreeks: Marketing 3.0
De nieuwste inzichten en laatste ervaringen!
Seminar met Steven Van Belleghem, Patrick Petersen, Jaap Favier, Herman Toch, Eric van Arendonk
Met onder andere...
Steven Van Belleghem
Patrick Petersen
Jaap Favier
Over dit seminar
De wensen en behoeften van de klant zijn voortdurend aan veranderingen onderhevig. Technologische innovaties volgen elkaar in een snel tempo op en beïnvloeden de manier waarop ‘de consument’ informatie tot zich neemt. Succesvolle marketeers weten hierop in te spelen.
Wat moet u in huis hebben om nieuwe marketingsuccessen te kunnen realiseren?
In samenwerking met Beeckestijn Business School organiseert Managementboek de actuele masterclassreeks ‘Marketing 3.0’ (start 9 oktober, 15 PE punten). 5 experts van formaat reiken u in 5 inspirerende en praktijkgerichte masterclasses de kennis en tools aan die u nodig heeft om als marketeer succesvol te blijven.
- Steven van Belleghem over de human touch in marketing
- Patrick Petersen over een succesvolle contentstrategie
- Jaap Favier over de echte waarde van sociale media
- Herman Toch over marketing in het nieuwe tijdperk
- Eric van Arendonk over de mogelijkheden van neuromarketing
Deze masterclassreeks richt zich op de nieuwste inzichten en instrumenten op het vlak van marketing. In vijf masterclasses brengen wij theorie en praktijk bij elkaar en leert u welke stappen u kunt zetten om te werken aan uw capaciteiten als marketeer in een tijd waarin met name de technologische ontwikkelingen zich blijkbaar steeds blijven opstapelen.
Onze masterclasses staan door de samenstelling van het programma en de keuze van de docenten garant voor actuele kennisuitwisseling en een zeer gerichte vakinspiratie op hoog niveau.
De Managementboek Events zijn CEDEO erkend. Inmiddels hebben meer dan 5000 professionals onze bijeenkomsten bezocht en altijd hoog gewaardeerd.
SMP-ers krijgen 15 PE-punten voor het bijwonen van deze masterclassreeks.
Boekenpakket bij dit seminar
Sprekers
Praktische informatie
Programma
Masterclass 1: donderdag 9 oktober 2014
When digital becomes human Steven van Belleghem
Masterclass 2: donderdag 30 oktober 2014
Contenstrategie & Storytelling Patrick Petersen
Masterclass 3: donderdag 13 november 2014
Verhoog uw social marketing rendement Jaap Favier
Masterclass 4: donderdag 27 november 2014
Marketing in het nieuwe tijdperk Herman Toch
Masterclass 5: donderdag 11 december 2014
Neuromarketing Eric van Arendonk
Voorwaarden
TIJD EN DATA
Elke masterclass start om 13.30 uur. Vanaf 13.00 uur verzorgen wij telkens een lunch voor alle deelnemers. Na afloop van de afsluitende masterclass organiseren wij een netwerkborrel.
Masterclass 1: Donderdag 9 oktober 2014
Masterclass 2: Donderdag 30 oktober 201
Masterclass 3: Donderdag 13 november 2014
Masterclass 4: Donderdag 27 november 2014
Masterclass 5: Donderdag 11 december 2014
Deelnamekosten
De deelnamekosten voor deze masterclassreeks bedragen € 1.395,- (excl. btw) per persoon, inclusief het boekenpakket t.w.v. € 154,43, al uw consumpties, lunches en de afsluitende netwerkborrel.
Annuleringsvoorwaarden
Bent u bij nader inzien helaas verhinderd? Maak dan gebruik van onze schappelijke annuleringsregeling. Tot drie weken voor aanvang van het programma kunt u geheel kosteloos (schriftelijk) annuleren. Pas daarna bent u het volledige bedrag verschuldigd. Uiteraard kunt u zich altijd, zonder bijkomende kosten, laten vervangen door een collega.
Kortingen
Tip: dit programma is ook zeer geschikt voor marketingteams die zich klaar willen stomen voor het nieuwe marketing tijdperk! Wilt u met 3 of meer personen deelnemen aan dit seminar, stuurt u ons dan vooral een e-mail! Wij sturen u dan graag een kortingsaanbod.
SMP-ers krijgen 15 PE-punten voor het bijwonen van deze masterclassreeks.
Ook interessant voor u"
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Computer en informatica
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan
