Seminar

Masterclassreeks: Marketing 3.0

De nieuwste inzichten en laatste ervaringen!

Seminar met Steven Van Belleghem, Patrick Petersen, Jaap Favier, Herman Toch, Eric van Arendonk

Seminar met Steven Van Belleghem, Patrick Petersen, Jaap Favier, Herman Toch, Eric van Arendonk

Masterclassreeks: Marketing 3.0

De nieuwste inzichten en laatste ervaringen!

Met onder andere...

Steven Van Belleghem Steven Van Belleghem
Patrick Petersen Patrick Petersen
Jaap Favier Jaap Favier

Over dit seminar

De wensen en behoeften van de klant zijn voortdurend aan veranderingen onderhevig. Technologische innovaties volgen elkaar in een snel tempo op en beïnvloeden de manier waarop ‘de consument’ informatie tot zich neemt. Succesvolle marketeers weten hierop in te spelen.

Wat moet u in huis hebben om nieuwe marketingsuccessen te kunnen realiseren?

In samenwerking met Beeckestijn Business School organiseert Managementboek de actuele masterclassreeks ‘Marketing 3.0’ (start 9 oktober, 15 PE punten). 5 experts van formaat reiken u in 5 inspirerende en praktijkgerichte masterclasses de kennis en tools aan die u nodig heeft om als marketeer succesvol te blijven.

  • Steven van Belleghem over de human touch in marketing
  • Patrick Petersen over een succesvolle contentstrategie
  • Jaap Favier over de echte waarde van sociale media
  • Herman Toch over marketing in het nieuwe tijdperk
  • Eric van Arendonk over de mogelijkheden van neuromarketing

Deze masterclassreeks richt zich op de nieuwste inzichten en instrumenten op het vlak van marketing. In vijf masterclasses brengen wij theorie en praktijk bij elkaar en leert u welke stappen u kunt zetten om te werken aan uw capaciteiten als marketeer in een tijd waarin met name de technologische ontwikkelingen zich blijkbaar steeds blijven opstapelen.

Onze masterclasses staan door de samenstelling van het programma en de keuze van de docenten garant voor actuele kennisuitwisseling en een zeer gerichte vakinspiratie op hoog niveau.

De Managementboek Events zijn CEDEO erkend. Inmiddels hebben meer dan 5000 professionals onze bijeenkomsten bezocht en altijd hoog gewaardeerd.

SMP-ers krijgen 15 PE-punten voor het bijwonen van deze masterclassreeks.

Boekenpakket bij dit seminar

When digital becomes human
Steven Van Belleghem
When digital becomes human
29,99
Transformeren om te overleven
Herman Toch
Transformeren om te overleven
29,99
Neuromarketing
Eric van Arendonk
Neuromarketing
27,50
KwaliTijd - De echte waarde van sociale media
Jaap Favier
KwaliTijd - De echte waarde van sociale media
9,95
Handboek Content Strategie
Patrick Petersen
Handboek Content Strategie
32,50

Sprekers

Steven Van Belleghem
Steven Van Belleghem
Steven Van Belleghem is gepassioneerd door klantgerichtheid. De voorbije 20 jaar heeft hij 100% van zijn professionele tijd geïnvesteerd in het beter begrijpen van klantgerichte organisaties. Hij is auteur van 6 managemeboeken rond klantgerichtheid en geeft over heel de wereld lezingen over zijn passie. Hij is tevens ondernemer, investeerder en lid van diverse adviesraden.
Patrick Petersen
Patrick Petersen
Markant spreker en docent Patrick Petersen RDM MA MSc is een ervaren senior (AI-)marketintgtech-ondernemer, spreker en docent (aan onder andere Nyenrode Business University, SRM, NIMA, Beeckestijn Business School en EURib) die het nuchtere ‘lachen en leren’ combineert in zijn inspirerende optredens, prijswinnende boeken en energie lessen. 
Jaap Favier
Jaap Favier
managing partner van research- en consultingbureau The Small Circle.
Herman Toch
Herman Toch
Herman Toch is Purpose- en transitiestrateeg. Hij begeleidt organisaties bij het ontwikkelen van een toekomstbestendige positionering en waarde(n)-model. Herman schreef de succesvolle boeken Transformeren om te overleven, Happy Profit en The Positive Sum Game.
Eric van Arendonk
Eric van Arendonk
Eric van Arendonk RM is docent Commerciële Economie bij de Hogeschool Utrecht (HU), auteur van Neuromarketing en zelfstandig marketingadviseur.

Praktische informatie

Locatie

Beeckestijn Business School
Beeckestijn Business School Leusderend 32 3832 RC  Leusden 088-4722230

Routebeschrijving

Programma

Masterclass 1: donderdag 9 oktober 2014
When digital becomes human Steven van Belleghem

Masterclass 2: donderdag 30 oktober 2014
Contenstrategie & Storytelling Patrick Petersen

Masterclass 3: donderdag 13 november 2014
Verhoog uw social marketing rendement Jaap Favier

Masterclass 4: donderdag 27 november 2014
Marketing in het nieuwe tijdperk Herman Toch

Masterclass 5: donderdag 11 december 2014
Neuromarketing Eric van Arendonk

 

Voorwaarden

TIJD EN DATA
Elke masterclass start om 13.30 uur. Vanaf 13.00 uur verzorgen wij telkens een lunch voor alle deelnemers. Na afloop van de afsluitende masterclass organiseren wij een netwerkborrel.

Masterclass 1: Donderdag 9 oktober 2014
Masterclass 2: Donderdag 30 oktober 201
Masterclass 3: Donderdag 13 november 2014
Masterclass 4: Donderdag 27 november 2014
Masterclass 5: Donderdag 11 december 2014

Deelnamekosten
De deelnamekosten voor deze masterclassreeks bedragen € 1.395,- (excl. btw) per persoon, inclusief het boekenpakket t.w.v. € 154,43, al uw consumpties, lunches en de afsluitende netwerkborrel.

Annuleringsvoorwaarden
Bent u bij nader inzien helaas verhinderd? Maak dan gebruik van onze schappelijke annuleringsregeling. Tot drie weken voor aanvang van het programma kunt u geheel kosteloos (schriftelijk) annuleren. Pas daarna bent u het volledige bedrag verschuldigd. Uiteraard kunt u zich altijd, zonder bijkomende kosten, laten vervangen door een collega.

Kortingen
Tip: dit programma is ook zeer geschikt voor marketingteams die zich klaar willen stomen voor het nieuwe marketing tijdperk! Wilt u met 3 of meer personen deelnemen aan dit seminar, stuurt u ons dan vooral een e-mail! Wij sturen u dan graag een kortingsaanbod.

SMP-ers krijgen 15 PE-punten voor het bijwonen van deze masterclassreeks.

Ook interessant voor u"

09 DEC
Seminar
Managers en medewerkers ervaren dat huidige organisatierollen en -modellen niet meer werken. Ze willen terug naar waar het in de praktijk werkelijk om zou moeten gaan: op zoek naar eigen verantwoordelijkheid en de klant centraal. Ze willen terug naar de bedoeling. Meer
550,-
15 JAN
Masterclass
In deze masterclass leert u hoe u een cultuur bouwt waarin vertrouwen, openheid en initiatief vanzelfsprekend zijn. U ontdekt hoe u veiligheid creëert voor álle generaties in uw team. Met als resultaat: meer betrokkenheid, beter samenwerken en medewerkers die verantwoordelijkheid durven nemen. Meer
699,-

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden