Maak van je merk een Hero Brand
Ontdek de held in je merk en word een Hero Brand
Gebonden Nederlands 2024 1e druk 9789090393216Samenvatting
Mensen houden van helden. Helden gaan uitdagingen aan waardoor ze spannend zijn. We willen weten hoe hun verhaal verloopt en als we kunnen willen we ze ook helpen bij hun uitdagingen. Wat als je die heldenkracht ook kunt gebruiken voor jouw merk of organisatie? Zodat je met jouw merkverhaal meer impact maakt en een Hero Brand wordt?
Met de Hero Brand Approach ontdek je de held in je merk. De kern van deze aanpak is The Story Triangle, de drie-eenheid waarmee alle gedenkwaardige en spannende verhalen zijn gemaakt. Hoe dat werkt? Ieder verhaal bevat een held, en die held heeft een doel. Maar zonder strijd, zonder tegenstander of uitdaging kan de held niet ontwaken. Dit inzicht kun je nu voor jouw merk toepassen met The Hero Brand Approach. Zo ontketen je de kracht van heldenverhalen voor jouw merk.
"Met The Story Triangle, krijgt ook jouw merk een sterk verhaal. Het boek is een aanrader voor elke merkenbouwer en reclamemaker."
Dr. ir. Peeter Verlegh, Professor of Marketing VU Amsterdam
“Dit doe-boek stelt je in staat om te bepalen hoe je maximaal impact kunt maken met je organisatie. Door te bepalen waar je vóór strijdt, waar tégen en welke rol je wilt spelen om dat succesvol voor elkaar te krijgen.”
Willem van der Schoot Voorheen CEO FHV/BBDO and HAVAS Lemz. Nu founder Barnsessions.
Specificaties
Lezersrecensies
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan

