Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
51 resultaten
Alle producten
gebondenNederlands174 blz.9789400231610 1e druk 15-9-2020
In 'De PR-factor' leggen zij helder uit hoe je een merk- of productverhaal opbouwt. Ze delen universele inzichten en toepasbare lessen voor iedereen die PR succesvol wil inzetten.  Meer
38,14
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen
paperbackNederlands148 blz.9789082108361 1e druk
Vaker in het nieuws komen? Uitgroeien tot expert in jouw industrie? Zorgen dat er meer bezoekers naar jouw site komen? PR helpt je deze doelen te realiseren.  Meer
20,95
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
gebondenEngels109 blz.9781118756232 1e druk 30-12-2013
Deze nuttige handleiding is gericht op PR-professionals, kleine ondernemers en entrepreneurs en helpt u bij uw eerste PR-strategie.  Meer
24,65
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands288 blz.9789024466696 1e druk 4-3-2024
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #2998
Top 100 47 dagen in de top 100
Elke organisatie krijgt vroeg of laat te maken met een crisis. Maar de echte crisis voor jouw organisatie is niet wat je overkomt, maar hoe jij reageert.  Meer
33,95
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
gebondenNederlands159 blz.9789055943586 1e druk 18-12-2008
'Calimeromarketing' is een marketingboek dat speciaal is geschreven voor de Calimero's van het bedrijfsleven: de honderdduizenden kleine ondernemers, zzp'ers en freelancers die Nederland telt.  Meer
19,95
13,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
31% KORTING
paperbackNederlands208 blz.9789001593476 9e druk 27-3-2020
Verkooppositie Positie #3115
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
In deze nieuwe editie zijn geactualiseerde cases, nieuwe meerkeuzevragen en een nieuw voorbeeldexamen opgenomen.  Meer
60,95
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands84 blz.9789013021363 1e druk 11-10-2008
Het doel van 'Issuesmanagement' is het regisseren van de publieke opinie. Die publieke opinie is lang niet altijd mals, lang niet altijd redelijk en lang niet altijd terecht.  Meer
33,95
Gratis verzonden | Op werkdagen voor 17:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands288 blz.9789047005131 6e druk 24-7-2013
andere uitgaves beschikbaar
'Het Grote Lobbyboek' is een onmisbare gids voor iedereen - beginneling én grootmeester - die zich wil bekwamen in de regels van het spel.  Meer
25,-
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands480 blz.9789043039956 7e druk 11-4-2023
Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context.  Meer
74,95
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands70 blz.9789014070117 31-1-2012
'Praktische persbeleid' laat zien hoe dit persbeleid tot stand komt en hoe het in de praktijk wordt uitgewerkt. Het geeft een algemeen beeld van wat er zoal bij perscontacten komt kijken.  Meer
34,50
Gratis verzonden | Op werkdagen voor 17:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenNederlands548 blz.9789001022754 9e druk 26-5-2023
Verkooppositie Positie #2460
Evergreen 365 dagen in de top 100
De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media.  Meer
89,95
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackEngels792 blz.9789462988118 1e druk 21-1-2019
This carefully edited volume features 35 authoritative essays by 53 researchers from 14 countries across 6 continents, all of whom are at the cutting edge of media production studies.  Meer
30,99
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
e-bookNederlands264 blz.9789054293699 1e druk 1-4-2014
Dit boek laat de lezer meekijken in de machinekamers van de macht. Een reeks grote namen passeert de revue, van Barrosso, Kroes tot Van Rompuy.  Meer
7,99
Direct te downloaden
paperbackNederlands537 blz.9789035131248 3e druk 18-10-2018
Ariëtte Dekker beschrijft het leven van Cornelis Verolme tegen de achtergrond van de verhoudingen in de Nederlandse scheepsbouw en industriepolitiek.  Meer
49,99
Gratis verzonden | Op werkdagen voor 17:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands304 blz.9789024425884 10e druk 9-4-2019
De auteurs schetsen in elk hoofdstuk de geschiedenis van een medium, brengen aanbod en gebruik in beeld en sluiten af met de wetgeving, brancheorganisaties en te verwachten ontwikkelingen.  Meer
60,50
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
e-bookNederlands200 blz.9789464016062 1e druk 18-8-2022
andere uitgaves beschikbaar
Aan de hand van 20 jaar ervaring in ‘moeilijke’ communicatie en talrijke cases biedt Eveline De Ridder een handleiding voor communicatieprofessionals en -managers.  Meer
19,99
Direct te downloaden
paperbackEngels212 blz.9780470043929 1e druk
Consumenten worden overspoeld met advertenties en PR-berichten. Met zoveel bedrijven die vechten om een beperktere hoeveelheid aan geld, kunt u zich afvragen hoe u de boodschap van uw bedrijf kan verspreiden.  Meer
33,-
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels312 blz.9781118676936 1e druk
'Share This' is een praktisch handboek over de veranderingen in de media en is bedacht en geschreven door 24 PR-professionals. Zij beschrijven veel social tools en technieken.  Meer
33,01
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
ingenaaidEngels96 blz.9780080557427
Geen nieuwe ideeën en inspiratie meer? Wilt u uw werkwijzen veranderen? In 'Management Extra' worden de beste managementtheorieën overzichtelijk bijeen gebracht.  Meer
44,85
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackDuits235 blz.9783658096724 27-4-2015
Florian Krüger befasst sich in seiner Studie mit dem Erzählen von Geschichten durch das Public Relations-Management von Unternehmen. Dabei analysiert und diskutiert er „Storytelling“ als narrativen Kommunikationsmodus, der Mitteilungen in narrativer Form hervorbringt und so das Identitäts-, Aufmerksamkeits- und Deutungsmanagement von Unternehmen unterstützt.  Meer
57,06
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale