Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte rondom de feestdagen zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen
Bouw een Killer Groeistrategie -Leer hoe je het gas erop houdt preview
6 november 2019 | Sprout

Hij is er, het nieuwste deel in de serie Sprout Groeigidsen: Zo bouw je een Killer Groeistrategie. Een handzame gids voor ondernemers die de sokken erin willen zetten. En dat begint natuurlijk met een sterke strategie. Geen wonder dat ook deze gids een instant bestseller zal worden.

Hard groeien, soepel schalen: zonder spot on groeistrategie kom je er niet. Maar hoe krijg je jouw killer strategie scherp? Wat maakt jouw bedrijf uniek en waar zit de markt die zorgt voor die hockeystick? Sprout laat samen met de groeiexperts van EYnovation, nlgroeit, GoFastForward en Erasmus Centre for Entrepreneurship zien hoe je het wilde beest temt dat groei heet.

Groeiexperts en methodes De antwoorden op veel vragen vind je in onze nieuwste groeigids: Bouw een Killer Groeistrategie. Daarin combineren we wetenschappelijke inzichten over succesvol ondernemerschap met de adviezen van groeiexperts. We geven je praktisch toepasbare inzichten van groeigoeroes als Verne Harnish en Reid Hoffman. Praten je bij over de nieuwste tools en methodes. Maar natuurlijk delen ook bekende en minder bekende snel groeiende ondernemers hun ervaringen.

Belsimpel en Helloprint  Hoe kwamen de Jeroenen Doorenbos en Elkhuizen tot een strategie die van Belsimpel zo'n dominante speler in de telecom maakte? "Wij hebben een hyperactueel groeiplan', zegt Jeroen Doorenbos in Sprouts groeigids. En waarom ziet Hans Scheffer van print-scaleup Helloprint niets in eigen drukfabrieken? "Bijna niemand bij ons heeft ooit een echte drukkerij bezocht." Zo staat ook Sprouts strategiegids weer bol van inspiratie en lessons learned (want waarom zou je de failures van andere ondernemers herhalen.

Als freelance journalist is Alex van der Hulst al jaren actief voor verschillende Nederlandse media. Hij schrijft over muziek, economie, carrière, nieuws en sport. NRC Media is via nrc.nl, nrc.nl/carrière, nrc.next en NRC Handelsblad een belangrijke opdrachtgever. Bouw een Killer Groeistrategie -Leer hoe je het gas erop houdt is zijn nieuwe boek.

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden