Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Digitaal is het nieuwe normaal

Paperback Nederlands 2010 9789077445259
Voormalig top 100Totaal 31 dagen
Niet leverbaar.

Samenvatting

De afgelopen jaren zijn we steeds meer digitaal geworden. Wie vandaag nog over 'een digitale camera' spreekt, loopt hopeloos achter, jongeren hebben het immers gewoon over 'een camera'. We zijn halverwege: vanaf nu wordt digitaal de norm.

Alles wat we doen, zal één gemeenschappelijk kenmerk hebben: we verwachten dat het digitaal is. We voelen ons daarbij alsof we midden in een zwembad staan, net voor de rand van het diepe. We weten dat we naar de andere kant moeten, maar we begrijpen niet hoe. Peter Hinssen analyseert de trends en neemt ons mee voor een duik in het diepe water.

In 'Digitaal is het nieuwe normaal' zien we hoe de grenzen tussen technologie en business vervagen. Met technologie alleen kunt u zich niet meer onderscheiden. Bedrijven of organisaties zullen op een slimme manier moeten innoveren. Een uitdaging voor creatieve ondernemers die out of the box kunnen denken.

'De impact van de digitale revolutie in ons leven zorgt voor een copernicaanse revolutie. Peter Hinssen biedt de lezer een uitkijkpost op de barricades. Een aanrader!' - Fons Van Dyck, Managing Director Think.BBDO en auteur van Het Merk Mens en De Kracht van Wit

'Peter is een van de zeldzame experts die vanuit Europa als een wereldwijde referentie wordt aangezien. Als u dit boek leest, zult u begrijpen waarom.' - Geer Noels, Partner & Chief Economist Econopolis en auteur van Econoshock

'Het verhaal dat Peter Hinssen brengt is een wake-upcall voor alle mogelijke bedrijven en organisaties. Met pakkende voorbeelden en levensechte verhalen.' - Philippe Naert, Dean Antwerp Management School, Former Dean INSEAD, Nyenrode University & TiasNimbas Business School

Specificaties

ISBN13:9789077445259
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:192
Druk:1
Verschijningsdatum:21-9-2010
Hoofdrubriek:IT-management / ICT

Expertrecensies (1)

Digitaal is het nieuwe normaal
Tanja Beugelsdijk | 16 maart 2012
Het boek 'Digitaal het nieuwe normaal, de revolutie is begonnen' analyseert scherp een aantal trends en de gevolgen daarvan. Hinssen bewijst in 'Digitaal is het nieuwe normaal' overtuigend zijn conclusie dat de wereld verandert en dat dat verstrekkende gevolgen heeft voor de wijze van ondernemen. We zijn nu halfweg, en de eerste knelpunten zijn al - soms pijnlijk - zichtbaar. Het moet anders, maar Hinssen weet ook niet hoe… Wel waarschuwt hij waar het mis kan gaan. En spoort lezers aan met behulp van enkele raamwerken vanuit diverse invalshoeken naar de eigen organisatie te kijken.
Lees verder

Lezersrecensies

4.5 van de 5
2 stemmen
1
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Peter Hinssen

Peter Hinssen is serieondernemer, adviseur, keynotespeaker en auteur. Hij is een veelgevraagd opiniemaker met een toonaangevende visie op innovatie, leiderschap en de impact van het digitale op de samenleving en het bedrijfsleven. Hij is docent bij verschillende businessopleidingen, onder andere aan de London Business School (VK) en MIT in Boston. Peter heeft nexxworks opgericht met als doel organisaties te helpen om fluïde te worden, te innoveren en succesvol te zijn in de 'Day After Tomorrow'.

Andere boeken door Peter Hinssen

Inhoudsopgave

Welkom in het nieuwe normaal
Ontdek de limieten
De regels in het nieuwe normaal
Klanten in het nieuwe normaal
Informatiestrategieën in het nieuwe normaal
De organisaties in het nieuwe normaal
Innovatie in het nieuwe normaal
Technologiestrategie voor het nieuwe normaal
The big picture

Bronnen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Digitaal is het nieuwe normaal