Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Thank You Economy

Gebonden Engels 2011 9780061914188
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen

Samenvatting

Gary Vaynerchuk, de New York Times bestsellerauteur, is terug met een gedurfde kijk op de evolutie van de markt van vandaag. Hij openbaart de essentiële factoren van succesvolle relaties tussen bedrijven en consumenten in 'The Thank You Economy'. In dit baanbrekende boek kijkt hij verder dan een analyse op-basis-van-cijfers om de waarde van sociale interacties in het bouwen van onze economie te onderzoeken.

Specificaties

ISBN13:9780061914188
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:240
Druk:1
Hoofdrubriek:Economie

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

nieuws
Bokslessen van een topverkoper
Jeroen Ansink 9 december 2013 Gary Vaynerchuk is de ultieme verkoper. Op zijn dertiende verdiende hij vierduizend dollar per weekend met een handeltje in honkbalplaatjes, als twintiger bouwde hij de wijnwinkel van zijn vader uit tot een webshop met een omzet van 45 miljoen dollar per jaar. Hij is daarnaast een kei in zelfpromotie: in 2009 sloot hij een deal voor maar liefst tien boeken om de sleutel tot zijn succes aan de man te brengen.

Over Gary Vaynerchuk

Gary Vaynerchuk (Vay-ner-chuk) has captured attention with his pioneering, multifaceted approach to personal branding and business. A self-trained wine expert, Vaynerchuk revolutionized the wine industry with his video blog, Wine Library TV (affectionately known as The Thunder Show). His enthusiastic, unconventional, and often irreverent wine commentary attracts more than 80,000 viewers per day worldwide and has earned him national television appearances on Late Night with Conan O'Brien, The Ellen Degeneres Show, the Today sh ow, Mad Money with Jim Cramer, and The Big Idea with Donny Deutsch. Vaynerchuk's roots in wine-tasting come honestly—his Russian immigrant parents owned a liquor store when he was growing up. Bored at the cash register, he began reading Wine Spectator and The Wine Advocate and realized collecting wine offered an allure similar to his previous hobby of collecting baseball cards. As a teenager, tasting wine was legally impossible, so Vaynerchuk set out to train his palate “backwards.” To study various flavors associated with wine, he tasted obscure fruits and vegetable

Andere boeken door Gary Vaynerchuk

Inhoudsopgave

Part I Welcome to the Thank You Economy
1 How Everything Has Changed, Except Human Nature
2 Erasing Lines in the Sand
3 Why Smart People Dismiss Social Media, and Why They Shouldn't

Part II How to Win
4 From the Top Instill the Right Culture
5 The Perfect Date Traditional Media Meets Social
6 I'm on a Horse How Old Spice Played Ping-Pong, Then Dropped the Ball
7 Intent Quality versus Quantity
8 Shock and Awe

Part III: The Thank You Economy in Action
9 Avaya Going Where the People Go
10 AJ Bombers Communicating with the Community
11 Joie de Vivre Hotels Caring About the Big and Little Stuff
12 Irena Vaksman, DDS A Small Practice Cuts Its Teeth on Social Media
13 Hank Heyming A Brief Example of Well-Executed Culture and Intent

Conclusion

Part IV Sawdust
More Thoughts On

Part V How to Win in the Thank You Economy, the Quick Version

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Thank You Economy