Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

What Customers Want

Using Outcome-Driven Innovation to Create Breakthrough Products and Services

Gebonden Engels 2005 9780071408677
Voormalig top 100Totaal 17 dagen
Verkooppositie 621Hoogste positie: 87
Niet leverbaar.
46,78

Samenvatting

Jarenlang hebben bedrijven de onderliggende principes geaccepteerd die het klantgerichte paradigma definieert - vereisten van klanten gebruiken als gids voor groei en innovatie. Maar momenteel zijn doorbrekende innovaties nog steeds zeldzaam en vinden bedrijven dat 50 tot 90 procent van hun innovatieve initiatieven floppen. De kosten van deze mislukkingen van Amerikaanse bedrijven alleen al wordt geschat op meer dan 100 miljard dollar per jaar.

In dit boek, dat de uitdaging aangaat met alles wat u heeft geleerd over klantgerichtheid, onthult Anthony Ulwick het geheime wapen van een aantal van de meest succesvolle bedrijven van de afgelopen jaren. Bekend als resultaatgerichte innovatie, verandert deze revolutionaire benadering van producten- en dienstenontwikkeling innovatie van vage kunst in een strikte wetenschap, waarbij willekeur en onzekerheid worden uitgeschakeld.

Specificaties

ISBN13:9780071408677
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:202
Uitgever:McGraw-Hill
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

4.3 van de 5
3 stemmen
1
2
0
0
0

Over Anthony Ulwick

Anthony Ulwick is CEO van Strategyn, Inc.

Andere boeken door Anthony Ulwick

Inhoudsopgave

Acknowledgements
Introduction: Moving beyond the customer-driven paradigm

1. Formulating the innovation strategy: who is the target of value creation and how should it be achieved?
2. Capturing customer inputs: silence the 'voice of the customer' - let's talk jobs, outcomes and constraints
3. Identifying opportunities: discovering where the market is underserved and overserved
4. Segmenting the market: using outcome-driven segmentation to discover segments of opportunity
5. Targeting opportunities for growth: deciding where to focus the value creation effort
6. Positioning current products: connecting opportunities with valued product features
7. Prioritizing projects the development pipeline: separating the winners from the losers
8. Devising breakthrough concepts: using focused brainstorming and the customer scorecard to create customer value

Epilogue: Tactical tips for mangers
Glossary
Bibliography
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        What Customers Want