Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Performance Leadership

The Next Pratices to Motivate Your People, Align Stakeholders, and Lead Your Industry

Gebonden Engels 2008 9780071599641
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

In 'Performance Leadership', kiest Buytendijk voor een benadering die zich toespitst op menselijk gedrag, zowel binnen als buiten de organisatie.
'Performance Leadership' omschrijft de aanpak van de auteur.
Hij presenteert de „volgende praktijken“ van performance management en onthult dat de truc is om zich op menselijk gedrag te concentreren. Op deze manier wordt het mogelijk gemaakt om strategische aanpassingen door te voeren.
Na het herzien van de populairste methodes, toont de auteur hoe het voorspellen van en het verbeteren van menselijk gedrag de sleutel zijn tot het bereiken van uw gewenste resultaten.

Specificaties

ISBN13:9780071599641
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:302
Uitgever:McGraw-Hill
Druk:1
Hoofdrubriek:Algemeen management

Lezersrecensies

3.0 van de 5
2 stemmen
1
0
0
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Frank Buytendijk

Frank Buytendijk heeft bij Synergetics management information company vele jaren ervaring opgedaan met het opzetten van balanced scorecards. Syntergetics is een dienstverlener die alle facetten van managementinformatie afdekt, van balanced scorecard tot en met data warehouse , van projectleiding via bouw tot ROI-effectmeting.

Andere boeken door Frank Buytendijk

Inhoudsopgave

Acknowledgments
Introduction

Part I A Review of Performance Management and What's Wrong with It

Chapter 1 Setting the Scene
Chapter 2 Traditional Performance Management
Chapter 3 Measurement Drives Behavior
Chapter 4 Performance Leadership Framework

Part II Practical Improvements for the Operational and Analytical Dimensions

Chapter 5 Operational and Analytical Alignment
Chapter 6 One Version of the Truth
Chapter 7 Business Interfaces Drive Collaboration
Chapter 8 Balancing Performance and Risk

Part III Guiding Principles from the Values and Social Dimensions

Chapter 9 Values and Culture
Chapter 10 The Social Role of Organizations
Chapter 11 The Return of the Mission Statement

Part IV Implementing the Performance Leadership Framework

Chapter 12 Performance Networks
Chapter 13 The Insurance Performance Network
Chapter 14 Supermarket Performance Network
Chapter 15 Telecom Performance Network

Closing Thoughts
Notes
Bibliography
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Performance Leadership