Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Innovation Secrets of Steve Jobs

Insanely Different Principles for Breakthrough Success

Gebonden Engels 2010 1e druk 9780071748759
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

In 'The Innovation Secrets of Steve Jobs' zet Carmine Gallo uiteen waarom Steve Jobs zo succesvol is. Geïnspireerd op de carrière van de Apple-topman komt hij tot een set krachtige gereedschappen en bewezen technieken die u zullen helpen om echte creativiteit - en dus innovatie - te stimuleren op de werkvloer.

Specificaties

ISBN13:9780071748759
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:242
Uitgever:McGraw-Hill
Druk:1
Hoofdrubriek:Algemeen management

Expertrecensies (1)

recensie
The Innovation Secrets of Steve Jobs
Edward Gilding | 4 maart 2011
iPad, iPhone, iPod: fabrikant Apple is uitgegroeid tot het boegbeeld van design, kwaliteit en goede smaak. Steve Jobs, medeoprichter en drijvende kracht achter Apple, is op zijn beurt een icoon geworden voor ondernemen, doorzettingsvermogen én innovatie. Aan de hand van Steve Jobs' carrière doet Garmine Gallo in het boek 'The Innovation Secrets of Steve Jobs' uit de doeken hoe je succesvol kunt innoveren.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Carmine Gallo

Carmine Gallo verwierf wereldwijd bekendheid met zijn boeken Masterclass Steve Jobs (de innovatie-geheimen van Steve Jobs), Fire them up! (de zeven simpele geheimen van de meest inspirerende leiders ter wereld) en Talk Like Ted (zijn meest recente boek waarin hij het succes van de meest bekeken sprekers op Ted analyseert). Hij was als correspondent jarenlang werkzaam voor CBS en CNN en wordt gezien als een toonaangevende communicatie coach. Hij werkt direct met de leiders van de grootste merken ter wereld.

Andere boeken door Carmine Gallo

Inhoudsopgave

Principle One: Do What You Love (Think different about your career and your business)
Principle Two: See Genius in Their Craziness (Think different about your customers)
Principle Three: Sell Dreams, Not Products (Think different about your products)
Principle Four: Offer New Experiences (Think different about the buying experience you offer your customers)
Principle Five: Say No to 1,000 Things (Think different about marketing and product design)
Principle Six: Master the Message (Think different about communicating the vision behind your service, product, company or cause)
Principle Seven: Inspire Evangelists (Think different about your employees)

One More Thing.. Expect Excellence from Yourself and Others (What Steve Jobs has in common with Henry Ford and other innovative entrepreneurs)

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Innovation Secrets of Steve Jobs