Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 67% korting
,

The E-commerce Book

Building the e-empire

Gebonden Engels 2000 9780124211612
Verkooppositie 3581
Laatste exemplaar! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
40,23
9,95
VOORDEEL - 67% korting

Samenvatting

De wereld van e-commerce heeft de afgelopen jaren een aantal ups en downs gehad. Nog kort geleden overheerste het gevoel dat als een bedrijf een website ontwikkelde, de mensen vanzelf zouden komen. Duizenden ondernemingen waagden de sprong en deden forse investeringen in het maken van een internet-site om vervolgens enorme bedragen te verliezen aan die investeringen. Thans is dan ook het besef doorgedrongen dat ook investeringen in e-commerce kritisch bekeken moeten worden. Het voordeel daarbij is dat door de ervaringen van talloze ondernemingen die al de eerste stappen op het internet waagde, duidelijk wordt wat wel werkt en wat niet. Veel ondernemingen die vooropliepen hebben hun voorsprong verloren doordat ze aspecten als klantenservice, distributie en gerichte marketing op de juiste doelgroep achterwege lieten. Juist deze 'traditionele' onderwerpen komen aan de orde in 'The E-commerce Book', maar dan wel in relatie tot e-commerce.

Specificaties

ISBN13:9780124211612
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:248
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The E-commerce Book