Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, , e.a.

Key Marketing Metrics

50+ metrics every executive should master

Paperback Engels 2008 9780273722038
Niet leverbaar.

Samenvatting

Marketeers erkennen tegenwoordig het belang van metriek, maar slechts enkelen begrijpen de ruimdenkendheid, scherpzinnigheid of invloed ervan. In dit boek introduceren vier vooraanstaande onderzoekers en consultants de hedendaagse, meest waardevolle marketing metriek op systematische wijze. Hierbij wordt exact getoond hoe metrieken gebruikt worden om het rendement van marketinginvesteringen te maximaliseren en de beste kansen te identificeren.

Specificaties

ISBN13:9780273722038
Trefwoorden:marketing
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:368
Uitgever:Prentice Hall
Druk:2
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Paul Hassels Mönning | 1 maart 2012
'Marketing is being challenged, as never before, to be accountable.' Het boek 'Key Marketing Metrics' voorziet in de groeiende behoefte om (en dat is terecht) marketing als business discipline te positioneren. En beter meetbaar te maken. Het boek wekt allereerst vooral de indruk vol definities en formules te zitten.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Acknowledgements
About the authors
Foreword

1. Introduction
2. Share of hearts, minds, and markets
3. Margins and profits
4. Product and portfolio management
5. Customer profitability
6. Sales force and channel management
7. Pricing strategy
8. Promotion
9. Advertising media and web metrics
10. Marketing and finance
11. The marketing metrics x-ray

Bibliography
Endnotes
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Key Marketing Metrics