

Six Pixels of Separation
Everyone is connected. Connect your business to everyone
Paperback Engels 2010 1e druk 9780446559386Samenvatting
'Six Pixels of Separation' is het eerste boek dat digitale marketing, social media, personal branding en ondernemerschap op een duidelijke, geëngageerde en leerzame manier integreert. De case sudies zijn actueel, de verhalen fascinerend. De auteur, Mitch Joel, biedt nieuwe tactieken, inzichten en gereedschappen om een wereldwijd publiek aan te boren en als klant te winnen. De methoden die hij aanreikt zijn bovendien overwegend gratis. Mitch Joel biedt hiermee een inkijk in de nieuwe media, vanuit het perspectief van de ondernemingsdoelstellingen en -strategie.
Specificaties
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Inhoudsopgave
2. The trust economy
3. Entrepreneurship 2.0
4. Faith-based initiatives, Viral expansion loops, and the long road
5. Know control
6. The real world
7. You are media
8. From mass media to mass content
9. Digital darwinism
10. Burn the ships
11. Tribal knowledge
12. Digital nomad
13. Participation 2.0
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan