Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Back of the Napkin

Solving problems and selling ideas with pictures

Gebonden Engels 2009 9780462099477
Niet leverbaar.

Samenvatting

Een simpele tekening op een servet kan soms krachtiger zijn dan Excel of Powerpoint. Het helpt ons ideeën te verhelderen, buiten de box te denken en te communiceren op een manier die andere mensen gewoon snappen.

'The Back of the Napkin' bewijst dat beelddenken u kan helpen nieuwe ideeën te ontdekken en te ontwikkelen, problemen op onverwachte wijze op te lossen en uw vermogen uw inzicht te delen te verbeteren. Dit boek helpt u de wereld letterlijk op een nieuwe manier te zien.

Specificaties

ISBN13:9780462099477
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:278
Druk:1
Verschijningsdatum:15-4-2010
Hoofdrubriek:Algemeen management

Lezersrecensies

4.6 van de 5
5 stemmen
3
2
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Dan Roam

Dan Roam is auteur van 'Op de achterkant van een servet ('The Back of the Napkin') , dat door Fast Company werd uitgeroepen tot Best Business Book of the Year en door BusinessWeek tot Innovation and Design Book of the Year. Als president van Digital Roam Inc., heeft Dan Roam leiders bij Microsoft, Google, Wal-Mart, the Federal Reserve, Boeing en de Senaat van de VS geholpen complexe problemen op te lossen door visueel denken. Roam en zijn whiteboard zijn te zien geweest op CNN, MSNBC, ABC News, Fox News en NPR. Zijn analyse van de gezondheidszorg werd BusinessWeek's Beste Presentatie van 2009 genoemd. Hij woont in San Francisco. Meer informatie op www.danroam.com en www.napkinacademy.com

Andere boeken door Dan Roam

Inhoudsopgave

Part I: Introductions
Anytime, anyone, anywhere: solving problems with pictures
1. A whole new way of looking at business
2. Which problems, which pictures, and who is 'we'?
3. A gamble we can't lose: the four steps of visual thinking

Part II: Discovering ideas
Looking better, seeing sharper, imagining further: tools and rules for good visual thinking
4. No thanks, just looking
5. The six ways of seeing
6. The sqvid: a practical lesson in applied imagination
7. Frameworks for showing

Part III: Developing ideas
The visual thinking MBA: putting visual thinking to work
8. Showing and the visual thinking MBA
9. Who are our customers?
10. How many are buying?
11. Where is our business?
12. When can we fix things?
13. How can we improve our business?
14. Why should we even bother?

Part IV: Selling ideas
It's showtime
15. Everything I know about business I learned in show-and-tell
16. Drawing conclusions

Acknowledgements
Appendix A: The science of visual thinking
Appendix B: Resources for visual thinkers

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Back of the Napkin