Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Marketing Communications

A Brand Narrative Approach

Ingenaaid Engels 2011 9780470319925
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

'Marketing Communications: A Brand Narrative Approach' heeft de nadruk op de drijvende kracht achter alle marketingcommunicatie: Branding. De auteurs zetten de concepten van marketingcommunicatie bovendien in een hedendaagse en dynamische context. Zowel het verhaal van uw merk (Brand narrative approach) als de meer technische kanten van marketingcommunicatie komen uitgebeid aan bod.

Specificaties

ISBN13:9780470319925
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:584
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Micael Dahlén

Micael Dahlén benadert als jonge professor het leven en de academie als een rockster. Dahlén is professor aan de Stockholm School of Economics en geldt als een autoriteit op het gebied van consumentengedrag, creativiteit en marketing. In 2008 stond hij in de top 10 van 's werelds invloedrijkste personen volgens Journal of Advertising; Dahlén was toen nog maar 35 jaar oud.

Andere boeken door Micael Dahlén

Inhoudsopgave

Part 1: Introduction to Marketing Communications
Chapter 1 Introduction to Marketing Communications
Chapter 2 How Marketing Communications Works

Part 2 Analysis and Planning for Marketing Communications
Chapter 3 Analysis of Target Markets
Chapter 4 Marketing Communications Effects and Objectives
Chapter 5 Marketing Communications Strategy and Planning
Chapter 6 Strategic Positioning
Chapter 7 Tactics and Techniques of Positioning

Part 3 Implementation and Control of Marketing Communications
Chapter 8 Building Brand Equity
Chapter 9 Brand Narrative and Relational Management
Chapter 10 The Marketing Communications Mix
Chapter 11 Advertising Strategy
Chapter 12 Advertising Creativity
Chapter 13 Media Concepts and Media Planning
Chapter 14 Public Relations and Hybrid Marketing Communications
Chapter 15 Sales and Sales Promotion
Chapter 16 Beyond Traditional Marketing Communications
Chapter 17 Evaluating Marketing Communications.

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing Communications