Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Myth of Multitasking

How 'doing it all' gets nothing done

Gebonden Engels 2008 9780470372258
Niet leverbaar.

Samenvatting

In de aansprekende fabel 'The Myth of Multitasking' wordt u geconfronteerd met een populaire gedachte die onze hectische huidige wereld heeft gedefinieerd. Dit simpele, maar sterke boekje laat duidelijk zien waarom multitasken eigenlijk een leugen is die onze tijd en ons geld verdoet. In tegenstelling tot de gedachte dat het efficiënt is, beschadigd het juist onze productiviteit en relaties op werk en thuis.

"We live in an ADHD world. And I'm glad we do. But as Dave understands, the secret is to do one important thing at a time, with focus. If you can take the time to focus on his massage, you'll be glad you did."
- Seth Godin, author, Meatball Sundae

"If every busy professional could internalize Crenshaw's message in this book, we'd all get much more done in less time."
- Gina Trapani, lead editor, Lifehacker.com; and author of 'Upgrade Your Life'

Specificaties

ISBN13:9780470372258
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:138
Uitgever:Jossey Bass
Druk:1

Expertrecensies (2)

The Myth of Multitasking
Carla Verwijs | 8 maart 2010
We denken vaak dat we alles tegelijk kunnen. Terwijl we aan de telefoon hangen met een klant, typen we het mailtje af voor een collega. Dat is namelijk wel zo efficiënt. In 'Multitasken bestaat niet' laat Dave Crenshaw ons zien dat het omgekeerde waar is. Een dun, klein boekje geschreven in de vorm van een businessfabel. Met een Blackberry op de voorkant, als symbool voor de hulpmiddelen die multitasken mogelijk maken.
Lees verder
The Myth of Multitasking
Bertine Zoon | 26 februari 2010
Bent u in de veronderstelling dat het veel oplevert om diverse dingen tegelijk te doen? Lees dan 'Multitasken bestaat niet'. Dave Crenshaw laat ons inzien dat mensen niet eens in staat zijn om twee taken tegelijk uit te voeren. Doen we het toch, dan levert het ons tijdverlies, fouten en stress op. Een ontnuchterende conclusie maar daarmee ook een eye-opener. Gelukkig geeft Crenshaw u een aantal tips en oefeningen om weer gefocused en met resultaat te werken.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Dave Crenshaw

Dave Crenshaw is businesscoach en oprichter van Fresh Juice Strategy.

Andere boeken door Dave Crenshaw

Inhoudsopgave

The Company
The Owner
The Lie
The Cost
The Origin
The Exercise
The Example
The Question
The Meeting
The Expectation
The Truth
The Deal
The Change
The Steps
The Systems
The Follow-up

Worksheets
Resources
The Author
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Myth of Multitasking