Employee Engagement
A Roadmap for Creating Profits, Optimizing Performance, and Increasing Loyalty
Gebonden Engels 2009 9780470388150Samenvatting
Werknemers komen naar hun werk met een vastomlijnd idee over hoeveel moeite ze in de organisatie willen steken. Het zal duidelijk zijn dat hoe meer een werknemer zich betrokken voelt, hoe meer energie hij in de organisatie steekt. Betrokken werknemers zijn bovendien trouw en houden zich bezig met de toekomst van hun bedrijf. Ze hebben immers een emotionele band met de organisatie. Maar hoe betrekt u uw werknemers? In 'Employee Engagement' krijgt u een raamwerk en stappenplan aangereikt om uw werknemers meer te betrekken. HRD wordt daartoe geïntegreerd in de ondernemingsstrategie.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Preface
Acknowledgments
Introduction
Section One: Engagement Foundations
1. The Case for Employee Engagement: Connections Versus Transactions
2. It's Not Just the Manager, Stupid!
3. Measure Twice, Cut Once
4. Thanks for the Gift
5. It Boils Down to Two Things
Section Two: Engagement Applications
6. They Lost the Game on Turnovers
7. Bring Them On
8. Engaging Leaders, Engaging Cultures
9. How Much Can You Bench?
10. What Is Your MPV?
11. Eye of the Customer
12. Reaping the Rewards
Notes
Index
About the Author
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan