Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Raving Fans (2 audio-cd's)

A revolutionary approach to customer service

Audio-cd Engels 1993 9780739309537
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Het verhaal gaat over een districtsmanager met een vervelend serviceprobleem en Charlie, zijn golfspelende Goede Fee, die hem leert hoe hij klanten in fans kan veranderen. Charlie introduceert zakenmensen die een creatieve benadering van service hebben aangewend - elk van hen gaat uitgebreid in op drie bepaalde geheimen van servicesucces.

Het praktische advies op deze audio-cd is makkelijk toe te passen en zijn van onschatbare waarde. Luisteraars leren hun eigen fans te inspireren, wetende dat -Tevreden klanten niet goed genoeg zijn!'

Deze samenvatting op 2 audio-cd's van het boek 'Raving Fans' wordt voorgelezen door Rick Adamson, Kate Borger en John Mollard.

Specificaties

ISBN13:9780739309537
Taal:Engels
Bindwijze:audio-cd
Aantal pagina's:90
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

3.5 van de 5
2 stemmen
0
1
1
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Kenneth Blanchard

Ken Blanchard is 'Chief Spiritual Officer' en voorzitter van de raad van bestuur van de Ken Blanchard Companies. Hij heeft een dozijn bestsellers op zijn naam staan zoals de internationale bestseller 'De one-minute manager' en de bestsellers 'Maak een fan van uw klant' en 'Gung Ho!'. In totaal zijn er ruim twaalf miljoen exemplaren verkocht in meer dan vijfentwintig talen. Hij is getrouwd, heeft twee kinderen en woont in San Diego, Californië.

Andere boeken door Kenneth Blanchard

Over Sheldon Bowles

Sheldon Bowles is een succesvol ondernemer, een bestsellerauteur die de Business Week- en New York Times-lijsten gehaald heft en een veelgevraagd spreker. Hij begon zijn carrière als verslaggever voor een krant, werd directeur van Royal Canadian Securities en daarna president-directeur van Domo Gas. Met zijn zakenpartner, senator Douglas Everett, maakte hij van dat bedrijf een van de grootste benzine distribuerende bedrijven. Terwijl de concurrenten allemaal op zelfbediening overgingen, introduceerde Domo de succesvolle 'Jump to the Pump'-service door Gung Ho medewerkers. Na zijn vertrek bij Domo zette Sheldon met drie compagnons ene kleine fabriek om in een bedrijf met een miljoenenomzet. Sheldon deelt zijn na veel ervaring verkregen inzichten omtrent wat wel en wat niet werkt met lezingenpubliek over de gehele wereld, en met de lezers van zijn met Ken Blanchard geschreven boeken 'Maak een fan van uw klant' en 'Gung Ho'. Sheldon is eens omschreven als 'een legende in de klantenservice' door Harvey MacKay, als 'een meestermotivator van medewerkers' door Bob Nelson, en als 'een onderhoudende en inspirerende spreker met een degelijke boodschap' door Kenneth Blanchard. Het publiek beleeft plezier aan zijn lezingen, wordt erdoor geïnspireerd en aangezet tot nadenken; collega's waarderen zijn passie voor win/win-denken, actie en succes; en vrienden zien n hem een man die in elke situatie zowel humor als een levensles vindt. Sheldon, zijn vrouw Penny en zijn kinderen Kingsley en Patti wonen in Winnipeg Canada.

Andere boeken door Sheldon Bowles

Inhoudsopgave

Speelduur: ongeveer 1,5 uur

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Raving Fans (2 audio-cd's)