Mary Jo Hatch, Professor of Organization Theory, Cranfield School of Management, UK.
Meer over de auteursTaking Brand Initiative
How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding
Gebonden Engels 2008 1e druk 9780787998301Samenvatting
'Taking Brand Initiative' biedt inzichten in corporate branding die verder kijken dan de marketingwaarde van company-to-customer en de HR-waarde van company-to-employee. Dit boek bekijkt merkenmanagement vanuit een senior managementniveau omdat merkenmanagement effect heeft op de héle organisatie.
Mary Jo Hatch en Majken Schultz zetten uiteen waarom een merk net zo belangrijk is voor outsiders (politici, leveranciers en analisten) als voor medewerkers zelf. Zij laten zien hoe u uw bedrijfsmerk kunt integreren in alle staffuncties en geven bovendien hun visie op competitie en globalisering.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Preface
Introduction
Part One: The Basics
1. What Is Corporate Branding?
2. The Value of Brands
3. Who Are You?
4. Diagnosing Your Corporate Brand
Part Two: Managing Corporate Brands
5. Managing Corporate Brands as Organizations Grow
6. The Influence of Employees and Their Cultures
7. Through Stakeholders' Eyes
Part Three: Pulling It All Together
8. Aligning Vision, Culture, and Images
9. Getting into Enterprise Branding: Catching the Third Wave
Glossary of Key Terms
Notes
References
The Authors
Index
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan