Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The New Relationship Marketing

How to Buld a Large, Loyal, Profitable Network Using the Social Web

Gebonden Engels 2011 9781118063064
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Mensen hebben altijd zaken gedaan met mensen die ze kennen, aardig vinden en vertrouwen. Dat is de essentie van relatiemarketing. Vandaag de dag, heeft de populariteit van online sociale netwerken een verschuiving veroorzaakt binnen het vakgebied relatiemarketing.

Dit boek helpt ondernemers en marketeers de nieuwe vaardigheden die hierbij nodig zijn te beheersen. Social marketing expert Mari Smith schetst in dit boek een stap-voor-stap methode voor het bouwen aan een omvangrijk, loyaal netwerk dat bestaat uit kwaliteitsrelaties waarmee u leads, publiciteit, verkoop, en nog veel meer vergaart.

Specificaties

ISBN13:9781118063064
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:238
Druk:1

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Mari Smith

Mari Smith is a passionate social media leader, specializing in relationship marketing and Facebook mastery. She is coauthor of Facebook Marketing: An Hour A Day. Fast Company describes Mari as "a veritable engine of personal branding, a relationship marketing whiz and the Pied Piper of the Online World." Dun & Bradstreet Credibility named Mari one of the Top Ten Most Influential Small Business People on Twitter. Mari travels extensively nationally and internationally as an accomplished social media speaker and trainer. With her popular blog at MariSmith.com, and her large, loyal following on Facebook, Twitter, and now Google+, Mari is considered one of the top resources and thought leaders in the world of new media marketing.

Andere boeken door Mari Smith

Inhoudsopgave

Foreword Guy Kawasaki
Acknowledgments
Introduction What Is the New Relationship Marketing, and Why Is It Crucial to Businesses Today?

PART 1: RELATIONSHIP MARKETING BASICS
1. How to Get Started in Relationship Marketing and Overcome Your (Perfectly Normal) Fears
2. The New Business Skills Everyone Needs
3. How to Stay Connected, Yet Protect Your Time and Privac

PART 2: NINE STEPS TO SIGNIFICANTLY GROWING YOUR BUSINESS THROUGH RELATIONSHIP MARKETING
4. Step 1: Create a Solid Foundation With the Right Cultur
5. Step 2: Review Your Relationships and Chart Your Five Contact Circles
6. Step 3: Assess and Improve Your Online Presence
7. Step 4: Build Your Network and Become a Center of Influence
8. Step 5: Become an Authority Through Quality Content
9. Step 6: Turn Fans, Friends, and Followers Into Paying Customers
10. Step 7: Go Offline to Optimize Your Online Marketing
11. Step 8: Protect Yourself From the Dark Side of the New Web
12. Step 9: Implement Advanced Relationship Marketing

Techniques and Become a Top Industry Leader
Conclusion How to Adapt as Technology Changes: The Future of Relationship Marketing
Notes
Resources
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The New Relationship Marketing