Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Marketing Communications

A European Perspective

Paperback Engels 2017 9781292135762
Verkooppositie 3319
Verwachte levertijd ongeveer 7 werkdagen

Samenvatting

Marketing Communications: A European Perspective is the perfect resource for European students of marketing communications. Providing an extensive overview of the key concepts, techniques and applications of the field within a European context, it offers a fresh and comprehensive introduction to the discipline.
 
The book covers the consumer behaviour and branding foundations of marketing communications, and all elements of the communications mix, including (online) advertising, public relations, sponsorship, brand activation, direct marketing and exhibitions. This thoroughly updated sixth edition covers all the modern developments in the field, constantly relating them to the contemporary European context. A hugely diverse range of products and brands, from Samsung and Speedo to Angry Birds and Abercrombie & Fitch, is covered.
 
The book is suitable for both undergraduate and postgraduate students of marketing communications.
 

Specificaties

ISBN13:9781292135762
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Verschijningsdatum:16-8-2017

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Patrick de Pelsmacker

Patrick De Pelsmacker is professor Marketing aan de Universiteit van Antwerpen. Hij is ook parttime professor Marketing aan de Universiteit van Gent en Decaan van de Universiteit Antwerpen Management School. De Pelsmacker heeft uitgebreide ervaring in het doceren van Marketing, consumentengedrag, marktonderzoek en marketingcommunicatie. Zijn onderzoek richt zich op de effecten van reclame en op consumentengedrag.

Andere boeken door Patrick de Pelsmacker

Over Maggie Geuens

Maggie Geuens is professor Marketing aan de Universiteit Gent en op de Vlerick Leuven Gent Management School. Zij heeft uitgebreide ervaring in het doceren van het verband tussen reclame en de effecten daarvan op het gedrag van consumenten. De focus van haar onderzoek zijn consumentengedrag, merk- en reclame effecten. Geuens is ook co-auteur van het boek Marketingmanagement.

Andere boeken door Maggie Geuens

Over Joeri van den Bergh

Joeri van den Bergh is mede-oprichter en managing partner van InSites, een onderzoeks- en consultancybureau gericht op Internet. Hij heeft gedoceerd in verschillende marketingprogramma's en is regelmatig betrokken bij in-company trainingen en consultancy. Hij is een veelgevraagd spreker op congressen over de hele wereld over communicatie, merken en jongerenmarketing. In zijn vrije tijd is hij bestuurslid van de Ancienne Belgique.

Andere boeken door Joeri van den Bergh

Inhoudsopgave

Chapter 1 - Integrated communications
Chapter 2 - Branding
Chapter 3 - How marketing communications work
Chapter 4 - Marketing communications planning
Chapter 5 - Advertising
Chapter 6 - Online Communication
Chapter 7 - Media planning
Chapter 8 - Brand Activation
Chapter  9 - Direct marketing
Chapter 10 - Public relations
Chapter 11 - Sponsorship
Chapter 12 - Exhibitions aNd trade fairs
Chapter 13 - Measuring campaign effectiveness
Chapter 14 - Ethical issues in marketing communications
 

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing Communications