Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, , , , e.a.

Marketing Management

European Edition

Gebonden Engels 2019 9781292248448
Verwachte levertijd ongeveer 7 werkdagen

Samenvatting

The classic Marketing Management is an undisputed global best-seller – an encyclopedia of marketing considered by many as the authoritative book on the subject.

This fourth European edition keeps the accessibility, theoretical rigour and managerial relevance – the heart of the book - and adds:
- A structure designed specifically to fit the way the course is taught in Europe.
- Fresh European examples which make students feel at home.
- The inclusion of the work of prominent European academics.
- A focus on the digital challenges for marketers.
- An emphasis on the importance of creative thinking and its contribution to marketing practice.
- New in-depth case studies, each of which integrates one of the major parts in the book.

This textbook covers admirably the wide range of concepts and issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing in the modern world, examining traditional aspects of marketing and blending them with modern and future concepts.

A key text for both undergraduate and postgraduate marketing programmes.

Specificaties

ISBN13:9781292248448
Trefwoorden:marketing
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:802
Druk:4
Verschijningsdatum:4-7-2019
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Over Kevin Lane Keller

Kevin Lane Keller is hoogleraar Marketing aan de Tuck School of Business van het Dartmouth College. Hij heeft gestudeerd aan de universiteiten van Cornell, Carnegie-Mellon en Duke. Aan het Dartmouth college geeft hij les over marketingmanagement en strategisch merkenmanagement en geeft hij lezingen over dat onderwerp. Professor Keller is expert op het gebied van marketingstrategie en planning. Hij is vooral geïnteresseerd in theorieën en concepten die betrekking hebben op consumentengedrag en hoe marketingstrategieën kunnen worden verbeterd aan de hand van deze kennis. Momenteel verricht hij diverse onderzoeken naar strategieën om merkmeerwaarde op te bouwen, te meten en te beheren. Naast 'Strategisch merkenmanagement' is hij, vanaf de twaalfde editie, samen met Philip Kotler ook coauteur van de bestseller 'Marketingmanagement'.

Andere boeken door Kevin Lane Keller

Over Mairead Brady

Mairead Brady is assistent professor Marketing aan de School of Business, Trinity College Dublin.

Andere boeken door Mairead Brady

Inhoudsopgave

Preface
Acknowledgements
Publisher’s acknowledgements

PART 1 Understanding Marketing Management
Chapter 1 Defining marketing for the new realities
Chapter 2 Understanding marketing management within a global context
Chapter 3 Developing marketing strategies and plans
Chapter 4 Managing digital technology in marketing

PART 2 Capturing Marketing Insights
Chapter 5 The changing marketing environment and information management
Chapter 6 Managing market research and forecasting
Chapter 7 Analysing consumer markets
Chapter 8 Analysing business markets
Chapter 9 Dealing with competition

PART 3 Connecting with Customers
Chapter 10 Seeking and developing target marketing differentiation strategies
Chapter 11 Creating customer value, satisfaction and loyalty
Chapter 12 Creating and managing brands and brand equity
Chapter 13 Digital and global brand management strategies

PART 4 Shaping and Pricing the Market Offering
Chapter 14 Designing, developing and managing market offerings
Chapter 15 Introducing new market offerings
Chapter 16 Developing and managing pricing strategies

PART 5 Communicating Value
Chapter 17 Designing and managing non-personal marketing communications
Chapter 18 Managing personal communications

PART 6 Delivering Value
Chapter 19 Designing and managing distribution channels and global value networks
Chapter 20 Managing process, people and physical evidence

PART 7 Managing Marketing Implementation and Control
Chapter 21 Implementing marketing management
Chapter 22 Managing marketing metrics

Glossary

Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing Management