Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Market-led Strategic Change

Transforming the Process of Going to Market

Ingenaaid Engels 2009 9781856175043
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Dit is de vierde druk van de internationale bestseller 'Market-Led Strategic Change'. Het boek behandelt alle belangrijke onderwerpen die spelen rond een effectieve en winstgevende marktintroductie en biedt actuele cases waaruit waardevolle lessen voor de toekomst geleerd kunnen worden.

Specificaties

ISBN13:9781856175043
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:552
Druk:4

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Nigel Piercy

Nigel Piercy is emeritus decaan en hoogleraar Marketing en Strategie aan de Warwick Business School, University of Warwick.

Andere boeken door Nigel Piercy

Inhoudsopgave

PART I: THE IMPACT OF CUSTOMER VALUE IMPERATIVES
Chapter 1. New Marketing
Chapter 2. The Customer is always right-handed
Chapter 3. New marketing meets old marketing
Chapter 4. Value-based marketing strategy; Case 1 Tata, But Definitely Not Goodbye; Case 2 Strangling the Fat Lady at EMI; Case 3 The Clouds Raining on the Computer Business

PART II: DEVELOPING A VALUE-BASED MARKETING STRATEGY
Chapter 5. Strategic thinking
Chapter 6. Market sensing and learning strategy
Chapter 7. Strategic market choices and targets
Chapter 8. Customer value strategy and positioning
Chapter 9. Strategic Relationships and networks; Case 4 Big Blue Gets Transparent; Case 5 Oh, the Tangled Web They Weave at BAA; Case 6 The Wild, Wild Rover

PART III. PROCESSES FOR MANAGING STRATEGIC TRANSFORMATION
Chapter 10. Strategic Gaps
Chapter 11. Organization and processes for change
Chapter 12. Implementation process; Case 7 Tesco - Fresh & Queasy in the USA; Case 8 When the Peddle Hits the Mittall; Case 8 One-Laptop-Per-Child Stirs Up the Grown-Ups

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Market-led Strategic Change