Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Lean Manager

A Novel of Lean Transformation

Paperback Engels 2009 9781934109250
Niet leverbaar.
38,33

Samenvatting

In dit vervolg op The Gold Mine vertellen de auteurs, Freddy Ballé en Michael Ballé, een meeslepend verhaal dat de lezer de belangrijkste Lean les van allemaal leert: hoe transformeer je jezelf en je medewerkers door het gedisciplineerd leren van het Lean-systeem.

De 'Lean Manager' is een roman die toont hoe je in een Lean-transformatie niet alleen de kortetermijnvoordelen van het implementeren van tools toont, maar ook hoe je een duurzame manier van verbeteren kunt realiseren. Vol menselijke momenten met spanning en drama die elke Lean-implementatie kan meebrengen, alsmede een duidelijke uitleg hoe de Lean-technieken en systemen hand in hand gaan. Dit boek zal iedereen kunnen leren en inspireren om Lean vandaag toe te passen in de eigen organisatie.

Specificaties

ISBN13:9781934109250
Trefwoorden:lean management, Lean
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:459
Verschijningsdatum:1-11-2009
Hoofdrubriek:Algemeen management
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Michael Ballé

Michael Ballé is an author, speaker and lean executive coach. For the past 20 years he has studied lean thinking and practice, becoming one of the strongest voices in the Lean Community and one of its most prolific authors. His trilogy of business novels - The Gold Mine, The Lean Manager, and Lead with Respect - has inspired thousands of lean practitioners around the world with its engaging narrative and unique insights into the world of lean transformations. In lean, knowledge, learning and doing can't be separated. Learning means doing repeatedly so that intuitions turn into knowledge, and knowledge drives further action. Following the action research methodology, Michael coaches executives in obtaining exceptional performance by transforming their company cultures with lean tools, principles and management attitudes. His main coaching technique is the "gemba visit", where he helps senior executives to learn to see the work that is carried out on their shop floors, teach their people the spirit of kaizen and draw the right conclusions for their business as a whole. He has coached lean transformations in various fields such as manufacturing, engineering, services and healthcare.

Andere boeken door Michael Ballé

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Lean Manager