Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

De z(z)p'er als merk

On- en offline personal branding voor zzp'ers

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011
Verkooppositie 2751
Direct te downloaden

Samenvatting

Uw digitale identiteit wordt steeds belangrijker. Vooral voor zzp'ers biedt internet vele kansen om u te onderscheiden en uzelf als personal brand te positioneren. Huub van Zwieten, auteur van de bestsellers 'Het merk IK' en 'Een onweerstaanbaar CV', leert hoe het vormen van uw personal brand van u de beste zzp'er kan maken.

Specificaties

ISBN13:9789000303991
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:176
Druk:1
Verschijningsdatum:6-1-2012

Expertrecensies (1)

Daniëlle de Jonge | 20 februari 2012
Zzp'ers – of zp'ers zoals deze groep van professionals zichzelf bij voorkeur noemt – weten als geen ander hoe belangrijk het is om zichtbaar te zijn in de markt. Zowel online als offline zijn er tal van manieren waarop dit mogelijk is. Zoveel zelfs, dat het soms lastig kiezen is.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Huub van Zwieten

Huub van Zwieten is directeur van Talentenbureau TalentFirst. Hij verspreidt 'de Kunst van het Werken', met zijn bedrijf TalentFirst, seminars, mediaoptredens en zijn boeken. Sinds 2000 biedt TalentFirst talentenprogramma's voor particulieren en bedrijven. Na zes theoretische managementboeken over diverse loopbaanthema's, komt binnenkort zijn inspiratieroman 'Marijn is klaar met werken' uit.

Andere boeken door Huub van Zwieten

Inhoudsopgave

1. De uitdagingen van de z(z)p'er
2. Trouble in paradise
3. De droombaanmachine, een eenvoudige handleiding
4. Personal branding, de theorie
5. Personal branding, de praktijk
6. Wat voor z(z)p'er ben jij?
7. Strategieën
8. Actie: naar buiten
9. De praktijk, in 90 dagen naar succesvol z(z)p'er

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De z(z)p'er als merk