Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 57% korting

Marketing.com

E-commerce in de praktijk

Ingenaaid Nederlands 2011 2e druk 9789001804251
Voormalig top 100Totaal 39 dagen
Dit product is niet leverbaar
VOORDEEL - 57% korting

Samenvatting

Deze 2e druk met is uitgebreid en geactualiseerd hoofdstuk Social media

Dit boek is bedoeld voor marketeers, verkoopleiders, ondernemers, HBO studenten en alle andere mogelijke belangstellenden die zich willen verdiepen in het communicatieproces gezien door de ogen van de consument. 'Marketing.com - E-commerce in de praktijk' is een praktisch boek over kijk-, lees-, klik- en koopgedrag en hoe daarop in te spelen. De vernieuwde tweede druk is belangrijk uitgebreid op de onderwerpen: "Social Media" en "Mobiel Internet". Het beschrijft acht social media activiteiten voor marketing. Het is bedoeld om impulsen te geven om veel meer interactie te bewerkstelligen met websites. Impulsen om websites antwoord te laten geven op datgene waar webbezoekers naar op zoek zijn.

Verder bevat dit boek een praktische vertaalslag van direct marketingkennis en -ervaring naar online toepassingen. Testen, analyseren, respons optimaliseren, om respons vragen, responsdrempels verlagen zijn dan ook onderwerpen die uitgebreid aan bod komen. Voor de marketeer belangrijke ontwikkelingen als zoekmachinemarketing, mobiel internet en e-mailmarketing en social media komen aan bod.

Specificaties

ISBN13:9789001804251
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:141
Uitgever:Noordhoff
Druk:2
Verschijningsdatum:11-5-2011
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Marketing.com
Ben Kuiken | 3 december 2009
De komst van internet opent allerlei nieuwe mogelijkheden om te communiceren met uw potentiële doelgroep. Maar hoe doe je dat? Marketingtrainer Wim van der Mark schreef een handzaam en praktisch boekje, Marketing.com. Speciaal handig voor kleine ondernemers.
Lees verder

Lezersrecensies

4.2 van de 5
10 stemmen
4
4
2
0
0

Over Wim van der Mark

Wim van der Mark (1954) raakte al voor 1990 gefascineerd door de kracht van tekst in direct mailings. Hij organiseerde in die periode seminars met prof. Siegfried Vögele. Het was Vögele die hem inspireerde om professioneel trainer te worden. Sindsdien is hij schrijftrainer met geen ander doel dan de resultaten van klanten te verbeteren met tekst. Hij gaf ruim 2.500 trainingen en schreef drie bestsellers over tekst, waarvan in totaal 23.000 exemplaren over de toonbank gingen.

Andere boeken door Wim van der Mark

Inhoudsopgave

1. Een explosie van communicatie-uitingen
2. Kijk-, lees- en klikgedrag
3. Beïnvloeden van gedrag
4. Inspelen op veranderde communicatieconsumptie
5. Social Media
6. Offline media
7. De website als marketingmedium
8. Vindbaarheid
9. Navigatie en usability
10. Webcontent en webtekst
11. Online-interactie en responsformulieren
12. Testen en analyseren
13. Landingspagina's
14. Mobiel internet
15. E-mailmarketing

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing.com