Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 69% korting

Grondslagen van de marketing

Met Campuz Credit Card

Gebonden Nederlands 2013 9789001817855
Verkooppositie 1450040 dagen in de top 100
Nog slechts 4 exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
79,95
24,95
VOORDEEL - 69% korting

Samenvatting

'Grondslagen van de marketing' is in het hoger onderwijs sinds jaar en dag de meest gebruikte inleiding in het vakgebied Marketing. De titel is uitgegroeid tot een merknaam op zich. Als geen ander slaagt de auteur erin de student passie voor het vak bij te brengen.

De student leert hoe hij met creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding een uitdagend commercieel werkterrein instapt. Daarbij is de methode optimaal afgestemd op de zelfstandig lerende student, de eisen van het beroepenveld en de Nederlandse situatie.

In de 8e editie is op veler verzoek meer aandacht aan actuele thema's, zoals online marketing en social media besteed. De opbouw van het boek is intact gebleven, waarbij het hoofdstuk over strategie is ingekort en toegankelijker gemaakt. De voorbeelden en cases zijn vervangen, waarbij rekening gehouden is met de verschillende branches in zowel off- als online omgevingen.

De website bij dit boek is eveneens grondig vernieuwd. Met duizend nieuwe en vernieuwde toetsvragen, nieuwe cases, collegesheets, videomateriaal, begrippentrainers en uitwerkingen biedt deze 8e editie van de methode 'Verhage' zowel de student als de docent voldoende ondersteuning.

De website bij het boek bevat:
voor studenten
-toetsen
-samenvattingen
-leerdoelen
-aanvullende theorie (hoofdstuk 5 en 6)
-begrippenlijsten per hoofdstuk (hoofdstukken 4 en verder verschijnen binnenkort)
-met begrippentrainer
-en begrippentest

voor docenten
-extra cases met uitwerkingen
-collegesheets
-figuren uit het boek
-handleiding casemethode
-uitwerkingen discussievragen
-uitwerkingen vragen en opdrachten werkboek

Specificaties

ISBN13:9789001817855
Rubriek:Marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:780
Uitgever:Noordhoff
Druk:8
Verschijningsdatum:24-8-2013

Lezersrecensies

4.4 van de 5
9 stemmen
4
5
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Bronis Verhage

Bronis Verhage is een van Nederlands bekendste schrijvers op het gebied van de marketing. Hij heeft meer dan honderd publicaties op zijn naam staan. Honderdduizenden studenten hebben zijn boeken in het hoger onderwijs gebruikt. Hoewel hij graag in Zeeland, aan de kust, woont, brengt hij – als Amerikaans ingezetene – veel tijd door in de Verenigde Staten van Amerika. Daar ontwikkelde hij, tijdens zijn studie, al vroeg een passie voor het vak marketing. Na het behalen van een MBA in Texas was zijn eerste job dan ook in marketing management, bij een Nederlandse multinational. Sindsdien houdt hij zich vooral bezig met strategische marketingkwesties, met name op de internationale markt. Verhage heeft lesgegeven op de University of Texas at Austin, Universiteit Nyenrode, Interfaculteit Bedrijfskunde (Delft), de Erasmus Universiteit en Rotterdam School of Management. Hij is als Professor of Marketing verbonden aan Georgia State University in Atlanta, onder meer in het (executive) MBA-programma. Deze studie wordt – in de jaarlijkse ranglijsten van business schools – gekwalificeerd als een van de top-10 opleidingen in de VS. Verhage reist regelmatig tussen Amerika en Europa, probeert de voornaamste ontwikkelingen op beide continenten actief te volgen en de grondslagen van de marketing – zowel in het onderwijs als in de praktijk – voortdurend toe te passen.

Andere boeken door Bronis Verhage

Inhoudsopgave

Deel 1 Inzicht in de marketing

1. Wat is marketing?
2. Strategieontwikkeling en marketingplanning
3. De marketingomgeving

Deel 2 Analyseren van de markt

4. Koopgedrag
5. Marktonderzoek en marketinginformatie
6. Marktsegmentatie en positionering

Deel 3 Productbeslissingen

7. Productbeleid en dienstenmarketing
8. Productontwikkeling

Deel 4 Promotiebeslissingen

9. Marketingcommunicatiestrategie
10. Reclame
11. Salesmanagement

Deel 5 Prijsbeslissingen

12. Prijsbeleid en prijsbepaling

Deel 6 Distributiebeslissingen

13. Distributiebeleid
14. Detailhandel
15. Internationale marketing

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Grondslagen van de marketing