Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing Marketing.com 4.0
Marketing.com 4.0
Marketing.com 4.0
Wim van der Mark Wim van der Mark is docent en trainer interactieve marketing communicatie en verkoop. Hij is auteur, consultant en veelgevraagd spreker op congressen en klantendagen. Meer over Wim van der Mark
Wim van der Mark over internetmarketing Ben Kuiken 9 december 2009 ‘Als je het over jezelf hebt, reageren mensen niet.’ Wim van der Mark, auteur van Marketing.com, verbaast zich erover dat deze regel van direct marketing als sinds de jaren tachtig bekend is, maar op internet met voeten wordt getreden. Lees het volledige artikel
Wim van der Mark

Marketing.com 4.0

Praktijkboek e-commerce, social media & contentmarketing

Paperback Nederlands 2017 9789001877545
10 beoordelingen
Verkooppositie 946239 dagen in de top 100
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen
35,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

'Marketing.com 4.0' is een handige praktijkgids die ingaat op het nieuwe online kijk-, lees-, klik- en koopgedrag van de consument. Met 'Marketing.com 4.0' leer je meer interactie en verkoop te genereren via websites.

Waarom kiezen voor 'Marketing.com 4.0'?
- Praktijkgids voor succesvol ondernemen op internet;
- compact, praktijkgericht en toegankelijk geschreven;
- bevat de meest actuele inzichten op het vakgebied.

'Marketing.com 4.0' biedt een praktische en inspirerende vertaalslag van kennis over dialogen en interactie met consumenten naar online toepassingen. Het boek legt onder meer uit hoe je online verschillende tests kunt uitvoeren, hoe je gegevens analyseert en benut, op welke manieren je responsdrempels kunt verlagen en respons kunt optimaliseren. Bij elk onderwerp ligt de focus op de methode die het meest bijdraagt aan succes.

In de vierde editie van 'Marketing.com' zijn alle hoofdstukken geactualiseerd. Ook bevat het boek een nieuw hoofdstuk over contentmarketing, dat ingaat op de mogelijkheden om het contact met webbezoekers te intensiveren en te verlengen. Daarnaast is er een hoofdstuk over marketing automation toegevoegd.

Online ondersteuning
Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier handige tools en verhelderende video's. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.

Specificaties

ISBN13:9789001877545
Trefwoorden:internet, internetmarketing, online marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:146
Uitgever:Noordhoff
Druk:4
Verschijningsdatum:28-7-2017
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Marketing.com
Ben Kuiken | 3 december 2009
De komst van internet opent allerlei nieuwe mogelijkheden om te communiceren met uw potentiële doelgroep. Maar hoe doe je dat? Marketingtrainer Wim van der Mark schreef een handzaam en praktisch boekje, Marketing.com. Speciaal handig voor kleine ondernemers.Lees verder

Lezersrecensies

4.2 van de 5
10 stemmen
4
4
2
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

podcast
Wim van der Mark over internetmarketing
Ben Kuiken 9 december 2009 ‘Als je het over jezelf hebt, reageren mensen niet.’ Wim van der Mark verbaast zich erover dat deze regel van direct marketing als sinds de jaren tachtig bekend is, maar op internet met voeten wordt getreden. Hij spreekt met M&L over het belang van passende marketing op internet en licht enkele tips toe uit zijn boek Marketing.com.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Wim van der Mark

Wim van der Mark is docent en trainer interactieve marketing communicatie en verkoop. Hij is auteur, consultant en veelgevraagd spreker op congressen en klantendagen. In 1990 richtte hij samen met Rob Woelinga het IDMK op. Per 1 januari 2007 is het organiseren van cursussen, samen met de naam IDMK, overgenomen door BBP. Na de overname van IDMK door BBP richten Van der Mark en Woelinga zich onder de naam Dialoogtrainers.nl op het ontwikkelen en geven van maatwerk trainingen, cursussen en presentaties. Van der Mark helpt ondernemers en marketeers graag met het overbruggen van het gat tussen theorie en de dagelijkse marketingpraktijk.

Andere boeken door Wim van der Mark

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

1. Wijzigend communicatiegedrag
2. Inspelen op veranderde communicatieconsumptie
3. De website als marketingmedium
4. Vindbaarheid en traffic
5. Navigatie en usability
6. Webcontent en webtekst
7. Online interactie, landingspagina's en responsformulieren
8. De impact van mobiel
9. Contentmarketing en marketing automation
10. E-mailmarketing
11. Social media in de marketingmix
12. Testen, analyseren en optimaliseren

Illustratieverantwoording
Register

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Wacht niet op de wind, ga roeien!
    Jos Burgers
    Wacht niet op de wind, ga roeien!
    € 20,00
  • Profit first
    Mike Michalowicz
    Profit first
    € 31,50
  • Marketingcommunicatie in 14 stappen
    Guy van Liemt
    Marketingcommunicatie in 14 stappen
    € 76,95
  • Why winners give it all
    Ed Stibbe
    Why winners give it all
    € 27,99
  • Ontdek de groeikansen van AI - Starten en groeien met kunstmatige intelligentie
    Remy Ludo Gieling
    Ontdek de groeikansen van AI - Starten en groeien met kunstmatige intelligentie
    € 24,99
  • LinkedIn Power
    Marjolein Bongers
    LinkedIn Power
    € 20,00

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing.com 4.0

        Marketing.com 4.0
        Wim van der Mark
        /