Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 53% korting
,

Integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

Gebonden Nederlands 2018 7e druk 9789001885748
Voormalig top 100Totaal 6 dagen
Nog slechts 3 exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
67,95
31,95
VOORDEEL - 53% korting

Samenvatting

- Actueel en compleet overzicht van het vakgebied Kwaliteitsmanagement;
- geeft een goed beeld van duurzaam ondernemen in de 21e eeuw;
- aandacht voor de belangen van de aandeelhouders, de stakeholders en het zoeken van een balans tussen profit, planet en people.

Integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement (Chris Bakker en Els Meertens) verschaft studenten inzicht in het vakgebied Kwaliteitsmanagement en de toepassing ervan in het bedrijfsproces. Het volledige proces van kwaliteitszorg binnen een organisatie en de bijbehorende technieken en modellen komen in drie delen aan bod: oriëntering kwaliteitszorg, kwaliteitszorgtechnieken en continu verbeteren. Daarnaast geeft het een goed beeld van duurzaam ondernemen in de 21e eeuw.

De zevende editie schenkt meer aandacht aan onderwerpen als ISO-normen, kwaliteitsverbetering in de zorg en het slimme werken. Ook is de relatie tussen kwaliteitsverbetering, duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen (mvo) onder de loep genomen. Daarnaast biedt deze editie een heldere vergelijking met voor- en nadelen van twee maatschappelijke bestuursmodellen, het Anglo-Amerikaanse model en het Rijnlands model.

'Integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement' past binnen economische, management-, commerciële en technische hbo-opleidingen.

Specificaties

ISBN13:9789001885748
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:327
Uitgever:Noordhoff
Druk:7
Verschijningsdatum:22-6-2018
Hoofdrubriek:Algemeen management
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
IKZ - Integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement
Joost Naafs | 1 oktober 2013
Gebrek aan kwaliteit herkennen we vrij gemakkelijk, bijvoorbeeld een niet schone hotelkamer of onvriendelijke bediening in een restaurant, maar kwaliteit precies definiëren is des te moeilijker. Gaat het bijvoorbeeld om de kwaliteit, de technische levensduur, van een product of stellen we de waarde voor de gebruiker veel meer centraal? Dat laatste is in de loop der jaren steeds nadrukkelijker op de voorgrond getreden. Kwaliteit is dan het voldoen aan de verwachtingen van de klant. Dat is het uitgangspunt van 'IKZ - Integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement'
Lees verder

Lezersrecensies

2.3 van de 5
6 stemmen
0
2
1
0
3

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement