Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Copy & Concept

Paperback Nederlands 2018 9789001886455
Verkooppositie 4264
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

- Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;
- met cases van topbureaus;
- Schitterend vormgegeven met beelden van zeer aansprekende campagnes

Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied.

Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze actuele voorbeelden en cases van topbureaus. Daarnaast levert de bijbehorende Facebookpagina voortdurende aanvullingen van actuele campagnes uit de hele wereld.

In de zesde editie is er extra aandacht voor socialmediastrategieën, creatieve technieken en online tips en trends. Copy & Concept bevat nu ook een generiek hoofdstuk over schrijven en een nieuw afsluitend hoofdstuk "Pay-off".

Copy & Concept mag niet ontbreken op hbo-opleidingen als Commerciële Economie, Communicatie, Communication & Multimedia Design, Media, Informatie & Communicatie en Kunstopleidingen.

Specificaties

ISBN13:9789001886455
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:230
Uitgever:Noordhoff
Druk:6
Verschijningsdatum:18-4-2018
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

3.7 van de 5
9 stemmen
0
7
1
1
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Barry de Waal

Barry de Waal werkt als copywriter, conceptdenker en strateeg bij Crossmarks.

Andere boeken door Barry de Waal

Over Martin Westbeek

Martin Westbeek is hbo-docent communicatie aan de Fontys Economische Hogeschool Tilburg.

Andere boeken door Martin Westbeek

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Copy & Concept