Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Digital Marketing Fundamentals

From Strategy to ROI

Gebonden Engels 2018 9789001887124
Verkooppositie 8220
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

Genomineerd voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2019, bekroond als Beste Marketing Studieboek 2019

- First fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process;
- with contributions from over 30 online marketing specialists;
- scientific theory behind digital marketing as well as techniques and media are discussed.

'Digital Marketing Fundamentals' is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process. Both the scientific theory behind digital marketing as well as techniques and media are discussed. Digital Marketing Fundamentals is easy to read en contains many International examples and cases. The Dutch version of this book (Basisboek Online Marketing) has become a standard issue in The Netherlands.

In 'Digital Marketing Fundamentals', all relevant aspects of digital marketing are addressed: strategic aspects, the use of the Internet for market research, product development and realisation, branding, customer acquisition, customer loyalty and order processing. The book also discusses effective websites and apps, digital analytics and planning and organisation. The application of social media and mobile communication is seamlessly integrated into the topics.

Specificaties

ISBN13:9789001887124
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:605
Uitgever:Noordhoff
Druk:1
Verschijningsdatum:23-8-2018
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

3.3 van de 5
7 stemmen
4
0
0
0
3

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Marjolein Visser

Marjolein Visser RM werd zich begin jaren negentig bewust van de baanbrekende mogelijkheden van online marketing tijdens de eerste internetcursus in Nederland. Sinds die tijd werkt zij als adviseur en interim-manager gepassioneerd aan digitale innovatie van businessmodellen en het optimaliseren van de ROI van marketing. Marjolein Visser is managing consultant van marketingadviesbureau MarketWise (www.market-wise.nl) en oprichter en eigenaar van TourWise, online marketingoplossingen voor toerisme en recreatie. Visser werkte in marketing- en directiefuncties voor onder meer De Hypothekers Associatie, Nederlandse Spoorwegen, Achmea Zilveren Kruis, Delta Lloyd, AEGON, SNS Bank en Randstad. Als marketingconsultant adviseerde zij in de afgelopen 25 jaar tientallen organisaties, vooral in financiële dienstverlening, zakelijke dienstverlening en zorg. Daarnaast is zij vakinhoudelijk coach voor CMO’s en marketingmanagers, (gast)docent aan master- en hbo-opleidingen en verzorgt zij in company trainingen en intervisiesessies. Marjolein Visser is met Berend Sikkenga initiatiefnemer en auteur van het succesvolle Basisboek Online Marketing en de boeken Social Media Management, E-business en het Engelstalige Digital Marketing Fundamentals (met Mike Berry).

Andere boeken door Marjolein Visser

Over Berend Sikkenga

Berend Sikkenga SMP is een gepassioneerde digital manager met bijna twintig jaar ervaring aan zowel bureau- als klantzijde. Momenteel is hij als Director E-commerce & Grocery bij LEGO verantwoordelijk voor sales en omnichannel in de Benelux. Hij verzorgt daarnaast trainingen en gastcolleges en is coauteur van studieboeken Basisboek Online Marketing (2012, 2015), E-business (2015), Social Media Management (2017) en vier keer het Marketingfacts Jaarboek. Sikkenga startte zijn carrière bij internetadviesbureau Red Hot Minute (voorheen Booleanpark) en gaf daarna in verschillende functies leiding aan marketing-, sales- en servicemanagement bij Essent en Ziggo.

Andere boeken door Berend Sikkenga

Inhoudsopgave

1. Digital marketing
2. Strategy and business models
3. Market sensing
4. Product realisation
5. Customer acquisition: digital branding
6. Customer acquisition: recruiting visitors through owned or earned channels
7. Customer acquisition: recruiting visitors through paid channels
8. Customer acquisition: sales and pricing
9. Order processing
10. Customer relationship management
11. Designing effective websites
12. Digital analytics
13. Planning and organisation

References
Illustrations
Index
About the authors

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Digital Marketing Fundamentals