Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Check je sociale media

Succesvol zakelijk communiceren via sociale netwerken

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2012 9789012584890
Direct te downloaden

Samenvatting

Communiceren via sociale media gaat veel verder dan digitaal contact hebben met uw vrienden: u kunt uw diensten promoten, zakelijke relaties aan u binden, ervaringen delen én nieuwe vakkennis opdoen. Maar hoe begin u? Welke sociale media kiest u? Hoe zet u sociale media op een handige en efficiënte manier in?

'Check je sociale media' helpt u om uzelf, uw organisatie en uw producten en diensten onder de aandacht te brengen - of u organisatie nu uit één of uit duizend medewerkers bestaat. Stap voor stap leert u hoe u via sociale media op een gebruiksvriendelijke en vooral ook leuke manier informatie en ervaringen uitwisselt:

- Twitter, LinkedIn, Facebook: welk medium past bij jouw doel?
- Hoe communiceert u op een slimme manier via sociale media?
- Wat zijn aandachtspunten bij het schrijven voor sociale media?
- Hoe vergroot u uw zichtbaarheid en boeit u zakelijke relaties?
- Hoe reageert u effectief op vragen en klachten van klanten?
- Hoe stelt u richtlijnen op voor het gebruik van sociale media door medewerkers?

In deze serie verschenen onder meer de succesvolle schrijfgidsen 'Check je tekst', 'Check je webtekst' en 'Check je column'.

Specificaties

ISBN13:9789012584890
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:112
Uitgever:Sdu uitgevers
Druk:1
Verschijningsdatum:11-9-2012

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Heidi Aalbrecht

Heidi Aalbrecht is eigenaar van tekstbureau de Taalwerkplaats. Als tekstschrijver is zij erin gespecialiseerd om complexe boodschappen duidelijk te verwoorden en als redacteur heeft zij talloze schrijvers van managementboeken geholpen om hun teksten helder te structureren en scherp te formuleren. In 'De managementcode gekraakt' gebruikt ze die ervaring om managers een spiegel voor te houden. Zij is schrijver van een groot aantal boeken over taal. Heidi Aalbrecht heeft een website: www.heidiaalbrecht.nl

Andere boeken door Heidi Aalbrecht

Over Eric Tiggeler

‘Taalgoeroe’ (Het Parool) Eric Tiggeler is tekstschrijver en taaladviseur. Hij ontwerpt communicatietrainingen voor het Taalcentrum-VU, werkte samen met onder andere de Nederlandse Taalunie en Van Dale, en schreef vele succesvolle adviesboeken over taal en communicatie, waaronder de Check je tekst-reeks en de hbo-studieboeken zoals Beter in spelling, Beter in Nederlands en Beter in rapporteren.

Andere boeken door Eric Tiggeler

Over Pyter Wagenaar

Pyter Wagenaar heeft van woorden zijn werk gemaakt. Als tekstschrijver is hij erin gespecialiseerd om complexe boodschappen duidelijk te verwoorden en als redacteur heeft hij talloze schrijvers van managementboeken geholpen om hun teksten helder te structureren en scherp te formuleren. In 'De managementcode gekraakt' gebruikt hij die ervaring om managers een spiegel voor te houden. Hij is eigenaar van tekstbureau de Taalwerkplaats in Amsterdam en auteur van een groot aantal boeken over taal. Pyter Wagenaar heeft een website: www.pyterwagenaar.nl

Andere boeken door Pyter Wagenaar

Inhoudsopgave

1. Inleiding
2. Hoe gebruik je Twitter?
3. Hoe gebruik je Facebook?
4. Hoe gebruik je LinkedIn?
5. Beter communiceren via social media
6. Communiceren met klanten via social media: webcare

Bijlage: Hoe stel je een richtlijn voor socialemediagebruik op?

Checklist voor sociale media
Register

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Check je sociale media