Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Brand Alliances

Building strong brands together

Ingenaaid Nederlands 2004 9789013020946
Niet leverbaar.

Samenvatting

Merken zoeken elkaar steeds vaker op als het gaat om het verleiden van de consument tot aankopen. Dat varieert van het samenwerken bij advertenties, tijdelijke promoties en evenementen tot en met het creëren van een totaal nieuw product zoals Senseo.

De toegenomen belangstelling voor merkallianties staat niet op zichzelf. Immers, de concurrentie is intens en veel markten bevinden zich in een vergevorderd stadium van hun levenscyclus. Met merkallianties lijken brand managers een antwoord te hebben gevonden op de vraag hoe zij opnieuw toegevoegde waarde kunnen bieden voor de consument.

Specificaties

ISBN13:9789013020946
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:96
Druk:1
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Michel Jansen

Michel Jansen is oprichter van Veramente Brand Consultancy (michel.jansen@veramente.nl). Hij begeleidt bedrijven bij het vertalen van hun bedrijfsstrategie in een helder merkbeleid. Hij ondersteunt onder meer bij het oplossen van vragen ohgv ontwikkeling van merkidentiteit, -positionering en -portfolio/-architectuur. Tevens treedt hij regelmatig op als (gast)docent bij onder meer NIMA, AOG School of Management, NIBAA en Nyenrode Business Universiteit. Hij is auteur van verscheidene artikelen over merken en schreef in de afgelopen jaren onder meer de boeken 'Brand Alliances', 'Brand Prototyping', 'Brand Fashioning' en 'Brand Flow'.

Andere boeken door Michel Jansen

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Merkallianties: een eerste verkenning
2. Merkallianties in dienst van de organisatiedoelstellingen
3. Merkallianties in het brein van de consument.
4. Het bouwen van succesvolle merkallianties: een stappenplan
5. Praktijkcases: wat leren we van anderen?
6. De tien belangrijkste regels voor succesvol merkalliantiebeleid

Bijlage: werkbladen
Literatuur
Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Brand Alliances