Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 45% korting

De kracht van communicatie

Beinvloeden met authenticiteit

Paperback Nederlands 2004
Verkooppositie 3942
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
18,-
9,95
VOORDEEL - 45% korting

Samenvatting

Hoe beter u uw gesprekspartner kunt inschatten, des te meer (potentiële macht u heeft. Een ding is zeker: u verhoogt daarmee uw kans om snel op dezelfde golflengte te komen van de ander die u wilt beïnvloeden - of het nu een klant, een verkoper in uw verkoopteam of een lid van uw MT is.

In deze Sales Memo, de laatste van een succesvolle reeks voor de Sales Manager, komt presentatie- en communicatiedeskundige David Bloch aan het woord over de diepere achtergrond van beïnvloeden en motiveren. Zijn heldere uiteenzetting van drie krachtige maar eenvoudige typologieën biedt verrassende ondersteuning in de manier waarop u contact met een ander maakt en zo snel mogelijk de communicatiekloof overbrugt.

Toepasselijke citaten en anekdoten dragen bij tot een prettig en gemakkelijk leesbaar geheel, dat zowel uw kijk op communicatie verruimt als u 'tools' geeft om uw medewerkers aan te sporen tot betere prestaties.

Specificaties

ISBN13:9789013022193
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:141
Druk:1
Verschijningsdatum:1-1-2004

Lezersrecensies

2.0 van de 5
1 stem
0
0
0
1
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De kracht van communicatie