Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Kloteklanten

De klant als noodzakelijk kwaad?

Paperback Nederlands 2007 9789013047011
10
Voormalig #3Totaal 3 dagen
Verkooppositie 9999999257 dagen in de top 100
Niet leverbaar.

Samenvatting

Het boek 'Kloteklanten' omvat een fascinerend onderzoek naar klantentrends, klantperceptie en omgang met klanten in Nederland. Ruim 6.000 Nederlandse consumenten zijn gevraagd naar hun ervaringen met bedrijven waar ze klant zijn. Het resultaat is onthutsend en heeft geleid tot vele praktijkgevallen, adviezen over het wel en wee van klantrelaties en inzichten in hoe u klantrelaties opbouwt en onderhoudt.

Egbert Jan van Bel, bekend en bekroond marketingauteur en -adviseur sprak over de onderzoeksresultaten ook met vele ondernemers en managers. Hij voegde zijn visie toe en ontleedde de onderzoeksresultaten naar een concreet boek met een pakkende observatie en adviezen waar u direct mee aan de slag kunt. 'Kloteklanten' is een must voor iedere ondernemer en manager die zijn klant respecteert en een wederzijdse goed renderende klantrelatie wil bouwen.

Specificaties

ISBN13:9789013047011
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:160
Druk:1
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Expertrecensies (3)

Egbert Jan van Bel: ‘De crisis is goed voor de klantvriendelijk- heid’
Hans van der Klis | 2 september 2009
Met Kloteklanten-2.0 heeft Egbert Jan van Bel een vervolg geschreven op zijn bestseller uit 2007. ‘Bedrijven beginnen door de crisis eindelijk te beseffen dat zij de klant echt centraal moeten stellen’, zegt hij. ‘De goede wil blijft niet meer beperkt tot de communicatieafdeling.Lees verder
Eric van Arendonk RM | 14 augustus 2007
'Kloteklanten' als titel klinkt wat platvloers maar trekt onwillekeurig de aandacht. Mijn eerste reactie was: 'wat krijgen we nou, de klant is toch koning?' De subtitel verklaart een hoop: 'een fascinerend onderzoek naar klantentrends, klantperceptie en omgang met klanten in Nederland'.Lees verder
Annemarie Vosselman | 9 augustus 2007
De naam Kloteklanten is begonnen als werktitel. De auteur schaart zich met zijn boek, in tegenstelling tot je eerste gedachte, aan de kant van de consumenten die moeten opboksen tegen de muren van het bedrijfsleven. Voor zijn boek heeft hij uitgebreid onderzoek gedaan.Lees verder
Alle expertrecensies (3)

Lezersrecensies

3.7 van de 5
19 stemmen
7
5
4
1
2

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

podcast
Egbert Jan van Bel over de opstand van consumenten
Pierre Pieterse 28 april 2008 ‘Op de lange duur verdien je echt meer als je serieus met je klant bezig bent.’ Aldus Egbert Jan van Bel, auteur van Kloteklanten. Van Bel beschouwt ‘kloteklanten’ als een geuzennaam voor klanten die in opstand komen wanneer zij benadeeld worden. Hoe kan een bedrijf zijn veeleisende klanten nog tevreden houden? Boekcover sprak met Van Bel.
Alle interviews en artikelen (1)

Over Egbert Jan van Bel

Egbert Jan van Bel …maakt organisaties klantvriendelijk met resultaat. Egbert Jan’s boeken wonnen prijzen, zijn bestsellers. Egbert Jan wil met dit boek organisaties succesvoller maken. U helpen klantvriendelijkheid als strategie in te zetten om het nog beter te doen. Makkelijker gezegd dan gedaan maar in de workshops, adviezen en publicaties van Egbert Jan haalt u altijd de benodigde tips en adviezen. Egbert Jan is hoofdredacteur van het klantblog CustomerTalk.nl en hij helpt organisaties duurzame klantrelaties te realiseren.

Andere boeken door Egbert Jan van Bel

Inhoudsopgave

1. Waarom dit boek?
2. Klantbehoud
3. Het kloteklantenonderzoek
4. Klantentrends

De klantwaarde is koning
Dank aan
Bijlagen

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Kloteklanten