Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing Relatiebeheer als groeistrategie
Relatiebeheer als groeistrategie
Relatiebeheer als groeistrategie
Jos Burgers marketing- en klantenman in hart en nieren, bestsellerauteur en veelgevraagd seminarspreker. Meer over Jos Burgers
Lees het volledige artikel
Jos Burgers

Relatiebeheer als groeistrategie

Paperback Nederlands 2003 9789014081908
11 beoordelingen
Verkooppositie 180539 dagen in de top 100
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
31,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Uw huidige klanten zijn het belangrijkste kapitaalgoed van uw onderneming. Zowel industriële ondernemingen en handelsbedrijven alsook dienstverlenende organisaties onderkennen steeds vaker de noodzaak om klanten om te vormen tot relaties en deze verder te ontwikkelen. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen.

'Relatiebeheer als groeistrategie' biedt de lezer een systematische en stapsgewijze aanpak om meer te verdienen aan de bestaande klantenkring. Het vlot geschreven boek bevat veel voorbeelden en geeft aan hoe u kunt groeien door in uw marketingstrategie uit te gaan van uw bestaande klantrelaties. Als u er in slaagt het klantaandeel bij uw grote klanten te verhogen, stijgen uw omzet en marktaandeel automatisch. Het boek laat zien hoe u bepaalt wie uw meest interessante klanten zijn, hoe u die groep volkomen tevreden houdt en aan u bindt.

Jos Burgers verwerkt in zijn boek de laatste inzichten in het vak en eigen ervaringen uit zijn marketingadviespraktijk. Geen wetenschappelijke verhalen, maar praktische en doeltreffende adviezen om direct mee aan de slag te gaan.

Specificaties

ISBN13:9789014081908
Trefwoorden:relatiebeheer, klantenbinding
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:120
Uitgever:Boom Uitgevers Amsterdam
Druk:2
Verschijningsdatum:13-9-2012
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

4.3 van de 5
11 stemmen
5
4
2
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Jos Burgers

Jos Burgers RM (1951) is marketingman in hart en nieren. Hij startte zijn carrière in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Na een studie Bedrijfseconomie aan de Universiteit van Tilburg was hij ruim tien jaar als docent Marketing verbonden aan Fontys Hogescholen te Eindhoven. Daarna adviseerde hij gedurende een tiental jaren organisaties van uiteenlopende aard en omvang op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid. Tegenwoordig richt hij zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars. Met ongeveer tweehonderd presentaties per jaar is Jos Burgers een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders kijken naar hun werk. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

Andere boeken door Jos Burgers

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Aandacht voor relatiebeheer
2. Relatiebeheer voor uw bedrijf
3. Welke relaties wilt u graag behouden?
4. De relatiebeheerstrategie
5. Klantenloyaliteitsprogramma's
6. Accountmanagement en de relatiedatabase
7. Kenmerken van een klantgericht bedrijf
8. Gek op klachten
9. Grip op relaties

Beoordelingsformulier
Literatuur
Trefwoordenregister
Over de auteur

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Een hogere prijs is pure winst
    Jos Burgers
    Een hogere prijs is pure winst
    € 36,95
  • Professionals & relatiemanagement
    Frank Kwakman
    Professionals & relatiemanagement
    € 34,50
  • Interprofessioneel en interdisciplinair samenwerken in gezondheid en welzijn
    Andre Vyt
    Interprofessioneel en interdisciplinair samenwerken in gezondheid en welzijn
    € 19,10
  • Service Operations Management
    Robert Johnston
    Service Operations Management
    € 80,19
  • Corporate Communication
    Joep Cornelissen
    Corporate Communication
    € 59,25
  • Lean Foundation, Lean Practitioner & Lean Expert Industrie en dienstverlening Oefenboek
    T.H.M. de Goede
    Lean Foundation, Lean Practitioner & Lean Expert Industrie en dienstverlening Oefenboek
    € 38,15

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Relatiebeheer als groeistrategie

        Relatiebeheer als groeistrategie
        Jos Burgers
        /