Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Het KernMerk

Hoe een succesvolle merkenarchitectuur uw onderneming betere teogang geeft tot de klant

Gebonden Nederlands 2004 9789020958942
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

Ondernemingen worden uitgedaagd om hun merken continu te analyseren en bij te sturen in functie van de verwachtingen van de consument. Consumenten willen doordringen tot de waarden die ondernemingen met hun producten willen uitdragen en hebben daarbij in de eerste plaats toegang tot de uiterlijke tekens van die producten: de naam, het logo en alle vormen van communicatie. De auteur licht dit toe via het 'KernMerk', dat alle eigenschappen van een merk combineert.

Dit boek is een standaardwerk dat een stapsgewijze benadering van merkenarchitectuur op valk van producten en bedrijven biedt. Het is gebaseerd op theorie, talloze cases (vaak uit de jarenlange eigen praktijk), onderzoek, interviews met experts, quotes en literatuuroverzichten vanuit een Belgisch-Europese visie. De auteur gaat in dit boek ook op zoek naar de beweegredenen van ondernemers om merken in te zetten, maar ook naar de methodes om merken zichtbaarder en meer verkoopstimulerend te maken.

Specificaties

ISBN13:9789020958942
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:232
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Woord vooraf

Inleiding

Dankwoord

1. Merketing
2. Merkelementen.
3. Merkenarchitectuur
4. Merkenorganisatie
5. Merkenmanagement

Noten
Bibliografie
Perslijst
Lijst Expert Interviews
Trefwoordenlijst
Lijst bedrijfs- en merknamen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het KernMerk