Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De Dip

Een boekje dat je leert wanneer je moet stoppen (en wanneer je moet volhouden)

Gebonden Nederlands 2007 9789022993767
Niet leverbaar.

Samenvatting

Alles wat de moeite waard is om te doen in het leven wordt gecontroleerd door De Dip.

De start van elk nieuw project (of een nieuwe baan, hobby of bedrijf) is uitdagend en spannend. Maar meestal loopt u gaandeweg tegen allerlei moeilijkheden aan die het minder leuk maken. Totdat u het absolute dieptepunt bereikt en alle plezier is verdwenen.

Dan vraagt u uzelf af of het al die moeite wel waard is. Misschien zit u slechts in een dip, een tijdelijke tegenslag waar u weer uitkomt als u maar doorzet. Maar misschien is het wel een cul-de-sac, een doodlopende weg waar u nooit uit gaat komen, hoe hard u het ook probeert.

Succesvolle mensen onderscheiden zich door onmiddellijk te stoppen als ze in een cul-de-sac belanden, terwijl ze gefocust en gemotiveerd blijven als het er echt toe doet. Seth Godin leert u in dit boek hoe u weet dat u slechts in een dip zit en hoe u deze overwint.

Dit boekje zal u helpen om een dip te herkennen die uw aandacht, inzet en talenten verdient. Als dat zo is zal 'De Dip' u inspireren om vol te houden. Zo niet, dan motiveert het u moed te vinden om te stoppen, zodat u ergens anders de beste in kunt worden.

Specificaties

ISBN13:9789022993767
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:110
Uitgever:AW Bruna
Druk:1

Lezersrecensies

4.6 van de 5
5 stemmen
3
2
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

nieuws
De voorjaarsworp (IV): marketing en duurzaamheid
Hans van der Klis 30 januari 2009 In dit vierde deel van de serie over de boeken die dit voorjaar verschijnen, richten we ons op de toekomst. De marketeers hebben hun hoop gevestigd op titels als Alle 13 goed of De 13 gouden wetten van recessiemarketing. De voorvechters van duurzaamheid zijn wat serieuzer en zinspelen op een noodzakelijke ommekeer. Een keuze uit de boeken die de komende maanden verschijnen op het gebied van marketing, innovatie en duurzaamheid.

Over Seth Godin

Seth Godin is auteur van achttien bestsellers zoals Permission Marketing, Purple Cow, Tribes, The Dip, Linchpin en Poke the Box. Zijn dagelijkse posts op seths.blog hebben een miljoenenpubliek en zijn workshops helpen mensen over de hele wereld. Hij is de enige persoon die is toegelaten tot zowel de Marketing Hall of Fame als de Direct Marketing Hall of Fame.

Andere boeken door Seth Godin

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De Dip