Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 21% korting

Gehaktballen met slagroom

Hoe Nieuwe Marketing jouw business verandert

Gebonden Nederlands 2009 9789022995167
Niet leverbaar.
VOORDEEL - 21% korting

Samenvatting

OP=OP
'Geef mij ook wat Nieuwe Marketing. Ik wil blogs, e-mail, YouTube-video's, een Myspace-pagina, Google AdWords... Het maakt niet uit, zolang het maar nieuw is.'

WACHT! Slagroom is lekker. Het is de finishing touch. Maar op gehaktballen... Gadver!

Nu traditionele marketing steeds meer terrein verliest, lijken de nieuwe marketinginstrumenten als blogs en widgets onweerstaanbaar. Maar ze werken niet voor saaie merken ('gehaktballen') die geen mond-tot-mondreclame genereren.

'Gehaktballen met slagroom' is uw gids voor de veertien trends die geen marketeer mag missen. Het legt uit wat het belang is van het creëren van verhalen rond producten, wat u moet doen aan consumenten die steeds sneller afgeleid zijn, en waarom vijfduizend mensen die geïnteresseerd zijn in uw boodschap veel interessanter zijn dan vijf miljoen mensen die er niet op zitten te wachten.

En de winnaars zijn niet alleen de start-ups van geflipte studenten die nooit een echte baan hebben gehad. Er zijn genoeg voorbeelden van gevestigde bedrijven die zich briljant hebben aanpast.

Seth Godin weet dat het niet makkelijk is om uw product, marketing en interne organisatie op een lijn te krijgen, maar hij overtuigt u dat het meer dan de moeite waard zal zijn.

Dit boek is de vertaling van 'Meatball Sundae'.

Specificaties

ISBN13:9789022995167
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:230
Uitgever:AW Bruna
Druk:1
Verschijningsdatum:23-3-2009
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (3)

Roel Reukers | 25 juni 2010
'Meatball Sundae' is een boek van Seth Godin dat, net als zijn vorige boek 'Purple Cow', uitgebreid stil staat bij het zogenaamde 'nieuwe marketing'. De Nederlandse vertaling van dit boek heeft als titel meegekregen: 'Gehaktballen met slagroom'. Godin gebruikt gehaktballen en slagroom als synoniemen voor respectievelijk oude- en nieuwe marketing.Lees verder
Bernard Nieuwendijk | 31 juli 2009
'Gehaktballen met slagroom' is de vertaling van een van de laatste boeken van Seth Godin, 'Meatball Sundae'. Godin is een veelgelezen auteur en veelgevraagd spreker over social media en is onder andere bekend van de boeken 'The Dip' en 'The Purple Cow'.Lees verder
Eric van Arendonk RM | 22 april 2009
Geen gelukkige combinatie, gehaktballen met slagroom. Op zich zijn de ingrediënten niet onaardig maar gecombineerd is het helemaal niets meer. De ondertitel 'Hoe nieuwe marketing jouw business verandert' maakt me niet direct veel wijzer. Seth Godin wordt aangeprezen als de auteur van de bestsellers 'De Dip' en 'Purple Cow'.Lees verder
Alle expertrecensies (3)

Lezersrecensies

3.8 van de 5
6 stemmen
2
3
0
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

nieuws
De voorjaarsworp (IV): marketing en duurzaamheid
Hans van der Klis 30 januari 2009 In dit vierde deel van de serie over de boeken die dit voorjaar verschijnen, richten we ons op de toekomst. De marketeers hebben hun hoop gevestigd op titels als Alle 13 goed of De 13 gouden wetten van recessiemarketing. De voorvechters van duurzaamheid zijn wat serieuzer en zinspelen op een noodzakelijke ommekeer. Een keuze uit de boeken die de komende maanden verschijnen op het gebied van marketing, innovatie en duurzaamheid.

Over Seth Godin

Seth Godin is auteur van achttien bestsellers zoals Permission Marketing, Purple Cow, Tribes, The Dip, Linchpin en Poke the Box. Zijn dagelijkse posts op seths.blog hebben een miljoenenpubliek en zijn workshops helpen mensen over de hele wereld. Hij is de enige persoon die is toegelaten tot zowel de Marketing Hall of Fame als de Direct Marketing Hall of Fame.

Andere boeken door Seth Godin

Inhoudsopgave

Voorwoord
Slagroom?
Gehaktballen met slagroom
Executive Summary
Sluiproutes

Deel 1: Nadenken over gehaktballen met slagroom

Deel 2: De veertien trends
Trend 1: Directe communicatie en handel tussen producenten en consumeren
Trend 2: Uitvergroting van de stem van consumenten en onafhankelijke autoriteiten
Trend 3: De noodzaak van een authentiek verhaal als gevolg van een stijgend aantal bronnen
Trend 4: Extreem korte aandachtsspanne als gevolg van elkaar overschreeuwend aanbod
Trend 5: The long tail
Trend 6: Outsourcing
Trend 7: Google en de versnippering van alles
Trend 8: Oneindige communicatiekanalen
Trend 9: Directe communicatie en handel tussen consumenten en consumenten
Trend 10: De verschuivingen in schaarste en overvloed
Trend 11: De triomf van grote ideeën
Trend 12: De verschuiving van 'hoeveel' naar 'wie'
Trend 13: De rijken zijn net als wij
Trend 14: Nieuwe poortwachters, geen poortwachters

Deel 3: De optelsom
Casestudy's

Conclusie: het is geen organisatie, het is een beweging
Dankwoord

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Gehaktballen met slagroom