Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Zo denkt Steve

Het geheim van het succes van Steve Jobs en Apple

Gebonden Nederlands 2010 1e druk 9789022996546
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Het is moeilijk te geloven dat één man verantwoordelijk is voor een revolutie in de computerindustrie in de jaren zeventig en tachtig (Met de Apple II en de Mac), in animatiefilms in de jaren negentig (met Pixar), en in de digitale muziek begin deze eeuw (met de iPod en iTunes). Het is dan ook niet verantwoordelijk dat sommige mensen Steve Jobs vereren als een god. Aan de andere kant zijn er de legendarische verhalen over zijn grootste woedeaanvallen en slechte gedrag.

'Zo denkt Steve' doorbreekt deze persoonlijkheidscultus rond Steve Jobs en onthult het geheim van zijn ongelooflijke succes. Kahney laat zien welke principes Jobs hanteert als hij fantastische nieuwe producten introduceert, een fanatieke klantenkring opbouwt en leiding geeft aan een aantal van de krachtigste merken ter wereld. Dit unieke boek is onmisbaar voor iedereen die geïnteresseerd is in gedreven leiderschap en de kracht van innovatie.

Specificaties

ISBN13:9789022996546
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:312
Uitgever:AW Bruna
Druk:1
Hoofdrubriek:Algemeen management

Expertrecensies (1)

recensie
Zo denkt Steve
Perry Oostrum | 7 april 2010
Het is moeilijk te geloven dat één man verantwoordelijk is voor een revolutie in de computerindustrie in de jaren zeventig en tachtig (met de Apple II en de Mac), in animatiefilms in de jaren negentig (met Pixar) en in digitale muziek begin deze eeuw (met de iPod en iTunes). Want laten we wel wezen: dat heeft Steve Jobs toch maar op zijn cv staan. Het is dan ook niet verwonderlijk dat sommige mensen hem vereren als een god. In 'Zo denkt Steve' laat Leander Kahney, die eerder 'The Cult of Mac' schreef, zien welke principes Jobs hanteert als hij nieuwe producten ontwikkelt en introduceert, een fanatieke klantenkring opbouwt en leiding geeft aan een aantal van de krachtigste merken ter wereld.
Lees verder

Lezersrecensies

4.3 van de 5
6 stemmen
2
4
0
0
0

Over Leander Kahney

Leander Kahney is de auteur van Jony Ive, Inside Steve’s Brain en Cult of Mac, en volgt al meer dan 10 jaar het bedrijf Apple. Hij was redacteur bij Wired.com en is op dit moment redacteur bij CultofMac.com.

Andere boeken door Leander Kahney

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Selectief: Hoe nee zeggen Apple heeft gered
2. Eigengereid: De eenmansfocusgroep van Apple
3. Perfectionistisch: Topkwaliteit in productontwerp
4. Elitair: Neem alleen topspelers aan en ontsla alle domkoppen
5. Gedreven: Een steentje bijdragen aan een betere wereld
6. Inventief: Waar komt innovatie vandaan?
7. Casestudy: Hoe alles op z'n plek viel met de iPod
8. Compromisloos: Alles in eigen hand
9. Steve Jobs' strijd tegen kanker

Dankwoord
Noten
Register

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Zo denkt Steve