Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 72% korting
,

ICT in bedrijf deel III

ICT (Service) Management en CPM met de BSC

Paperback Nederlands 2004 9789039520178
Nog slechts 2 exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
35,50
9,95
VOORDEEL - 72% korting

Samenvatting

De serie 'ICT in bedrijf' is met name bedoeld voor studenten van de hoofdfase hbo en vindt vooral aansluiting op de competenties voor de opleidingen BE, AC, MER, CE, Bank en verzekering, IBL en tevens voor BI en andere ICT-opleidingen. De boeken sluiten inhoudelijk aan op een groot aantal thema's en competenties zoals die binnen het HEO-ICT-project gedefinieerd zijn. Ook voor degenen die al in de praktijk werkzaam zijn als logistiek manager, organisatieconsultant, controller, relatiebeheerder, veranderingsdeskundige, informatiemanager, ICT-servicemanager, datawarehouse- en EIS-specialist biedt deze serie genoeg aanknopingspunten om via zelfwerkzaamheid al aanwezige competenties op te frissen en/of uit te breiden.

Alle delen haken in op vernieuwingstrends in het ICT-onderwijs die zowel te maken hebben met ontwikkelingen in het onderwijs als met door ICT aangedreven veranderingen. Ieder deel bevat een cd-rom met presentaties, vraagbaken, ondersteunende bestanden en aanvullend materiaal.

In het derde deel staan managementaspecten in een ICT-omgeving centraal. Aandacht wordt geschonken aan de manier waarop een organisatie beleidsmatig moet omgaan met ICT in een omgeving waarin electronic business normaal wordt en belang wordt gehecht aan supply chain management. Daarbij is een goed beheer van de informatievoorziening van groot belang. ICT servicemanagementconcepten, waaronder ITIL en ASL, worden in dit boek beschreven. Ook treft de lezer in deze tweede druk een aanpak aan om de BSC in een organisatie te implementeren ten behoeve van corporate performance management. Bovendien wordt een visie op de projectmanagementaanpak Prince2 gegeven. Daarnaast wordt de toenemende rol van kennismanagement belicht.

Specificaties

ISBN13:9789039520178
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:257
Druk:2
Verschijningsdatum:3-7-2012
Hoofdrubriek:IT-management / ICT

Lezersrecensies

1.5 van de 5
2 stemmen
0
0
0
1
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

1. Besturing, supply chain management en e-business
2. Informatieplanning.
3. Implementatie Corporate Performance Management
4. ICT Service Management
5. Kennismanagement

Bijlage - Samenhang concepten

Woordenlijst

Index

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        ICT in bedrijf deel III