Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Ondersteuning systeemgebruikers

Maatwerk: MBO ICT

Ingenaaid Nederlands 2006 9789039524848
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

In dit boek gaat het over het in bedrijf houden van informatiesystemen. De nadruk ligt op het toezicht op de uitvoering. Vele onderwerpen komen aan bod waaronder registratie van systemen, uitgifte van supplies, gebruikersondersteuning en onderhouds- en reparatiehandelingen met betrekking tot hardware, software en datacommunicatie. Daartoe behoren ook het maken van procedures voor reservekopieën en voorkomen, opsporen en verwijderen van virussen. In het boek is een cd-rom opgenomen met daarop o.a. een stand alone versie van het software programma Topdesk. In veel opdrachten wordt gewerkt met deze professionele applicatie.

Specificaties

ISBN13:9789039524848
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:294
Druk:2
Hoofdrubriek:IT-management / ICT

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

1. Inleiding op Service Desk en beheer
2. De werkzaamheden op de Service Desk
3. Gebruikersinstructie opstellen en onderhouden
4. Virussen en backups
5. Beheer van hardware en software
6. Processen op de service desk
7. Communicatie
8. Hulpmiddelen voor gebruiksondersteuning en beheer
9. Rapporteren
10. Projectmatig werken
11. Het volgen van nieuwe ontwikkelingen

Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Ondersteuning systeemgebruikers